Până la adeverinţele RATP te mănâncă secretarele

Sunt un pachet de nervi…mai am un pic si bat niste secretare, mai exact secretarele de la Facultatea de Litere de la UAIC Iasi. Daca pana lunea viitoare nu avem abonamente RATP facem revolta; eu si Paul suntem primii care o sa protestam.Sa va povestesc de unde atatia nervi: Semestrul II a inceput pe 22 februarie, moment in care nici macar nu stiam toate notele obtinute pe primul semestru. Din cauza acestui fapt (si din alte cauze, necunoscute noua, studentilor) listele cu repartizarea la buget sau taxa au fost afisate abia ieri, 15 martie, desi initial s-a spus ca pe 10 martie o sa le vedem.  Pana ce aceste liste nu sunt aduse la cunostinta “publicului” nu se pot da adeverinte RATP, ca sa circule si studentul cu tramvaiul, autobuzul, microbuzul prin oras cu doar 12, 4 lei. Atunci, o parte din studentii naivi, care chiar au crezut ca pe 10 o sa primeasca adeverintele, au pierdur o jumatate de zi pe la usa secretariatului (nu au primit nimic bineinteles).

Cand in sfarsit s-a produs minunea, puzderia de studenti dornica de plimbat cu mijloacele de transpor in comun s-a ingramadit la secretariat. Asta se intampla ieri. Au inceput sa circule niste liste in care trebuia sa-ti scrii numele ca sa primesti in zilele urmatoare adeverinta. Zis si facut: toata lumea s-a trecut pe lista.

Astazi se duc studentii sa ridice de acum faimosul docoment. SOC:  1. alte liste, doar ca acum trebuie sa iti treci si numarul si seria buletinului (nu se stie exact de ce difera listele, daca trebuia sa te fi trecut pe ambele sau alte detalii…mister total); 2. adeverintele se elibereaza joi, sau luni, acum depinde (de ce depinde nu am inteles).

In concluzie: daca pana luni nu am abonamentul si mai cumpar inca un set de bilete fac scandal…sunt sigura ca o sa am sustinatori, ca doar sunt multi “fani” ai RATP-ului iesean printre studentii de la buget ai Facultatii de Litere.

Categories: Facultate | Tags: , , , | 2 comentarii

Navigare articole

2 thoughts on “Până la adeverinţele RATP te mănâncă secretarele

  1. Birocratii au lumea lor in care vor sa puna lucrurile intr-o ordine care nu are nimic sau numai foarte putin (si accidental) cu ordinea fireasca ori cu realitatea. :)

  2. Sandra

    Sunt studenta la Litere… inevitabil, am trecut si eu prin acest “laboratorul de tocat nervi” al secretariatului si trebuie sa marturisesc ca vorba aia: “cu rabdarea treci marea” e f adevarata…Marea aventura a inceput in secolul XXI, anul 2010, intr-o minunata zi de…ieri. Am fost f incantata de acele liste( parca erau liste de prezenta) pt ca eu chiar am crezut ca, odata trecuta acolo, nu mai trebuia decat sa merg a doua zi sa-mi iau linistita adeverinta…Dar nu, n-a fost asa deloc….Dupa cum f bine zicea “colega mea de suferinta” a trebuit sa merg si azi sa ma trec pe….surpriza! lista s-a transformat peste noapte in tabel! Voila!(cum imi place mie sa zic). De-acum astept cu ardore joia, sa vad…poate tabelul se transforma in bilet de voie…sau de nevoie…pt adeverinta RATP…Mult succes in minunata aventura RATP!

Lasă un răspuns

