Melodia din reclama Volksbank

A trecut ceva timp de când nu am mai postat o piesă dintr-o reclamă. Zilele trecute am mai deschis și eu televizorul și mi-a atras atenția melodia din reclama celor de la Volksbank în care promovează Contul Aniversar.

Nu pot să spun că spotul m-a dat pe spate, în schimb melodia folosită are ceva special, n-aș ști să spun ce anume :D. Este vorba de “Concrete Wall”, interpretată de Zee Avi.

Categories: Diverse, Muzică | Tags: , , , , | 8 comentarii

Post navigation

8 thoughts on “Melodia din reclama Volksbank

  1. emil

    super melodie

  2. Adi

    noua melodie va rog :)

    • Adi, melodia nouă este interpretată de Asaf Avidan and The Mojos şi se numeşte “One day / Reckoning song (Wankelmut remix)”.

  3. robert

    o am ca ton de apel :)

  4. blink

    multumesc si numai bine ! :X

  5. Felicitari, am cautat aceasta melodie :)
    MULTUMESC

Lasă un răspuns

Bloguieşte pe WordPress.com. The Adventure Journal Theme.

