De ce îmi iubesc oraşul natal, Iaşi

Filmuleţul nu e de o calitate excepţională, dar sintetizează destul de bine o parte din frumuseţile şi mândriile acestui oraş.

2 gânduri despre &8222;De ce îmi iubesc oraşul natal, Iaşi&8221;

  1. ioana,…superb postul..superb orasul tau natal!!!!
    anul trecut am stat cel mai mult in Iasi,s-a inscris sotul la facultate la Teologie-arta sacra (acum deja e anul 2),si am stat la hotel sa asteptam rezultatele!intreaga familie!am vizitat peste tot Iasul,era vara ,superb,10 zilede neuitat..si crede-ma m-am indragostit de Iasi,mi-as dori si eu ,oricand ,sa locuiesc acolo..!!!!!

    bafta

Lasă un răspuns

