Muzica de calitate in Iasi=Opis Band

Aseara am fost la un concert sustinut de Opis Band, singurul big band din Iasi, in Dublin Pub. Cand am vazut pe Internet anuntul nu am ezitat nicio clipa sa merg, avand in vedere ca am mai fost la un concert de-al lor, de Craciun si am fost placut impresionata.

Nici aseara Opis Band nu a fost mai prejos. Muzica buna, atmosfera placuta (cu exceptia fumului gros si a mirosului de tutun) si un cocktail nonalcoolic mai bun decat numele asociat:d (Fruit punch). Nu mi-a parut rau ca am platit bilet (10 lei), avand in vedere ca persoanele din jurul meu nu au huiduit, nu erau imbracate dupa ultima moda de „piti” sau aveau lanturi groase la gat si ca astfel am ajutat intr-un fel sa se promoveze aceasta formatie.

Va dau acum si cateva date despre formatie si va recomand sa mergeti la fiecare concert al lor, nu o sa va para rau.

Infiintata in vara anului 2007, OpIs Band reprezinta materializarea unui vis mai vechi, acela de a avea in Iasi un big band care sa reprezinte orasul nostru, Moldova si, de ce nu, Romania. Daca la prima aparitie publica, in cadrul Zilelor Iasului, formatia numara sapte membri, cu fiecare spectacol s-a imbogatit atat cantitativ, numarul lor crescand, cat si calitativ. Astazi, sunt 16 membri, incluzand si cei doi solisti vocali. Succesul obtinut si aprecierile pozitive primite in urma spectacolelor sustinute in Piata Unirii, cu ocazia Zilelor Iasului, la Ateneu, in perioada sarbatorilor de iarna, la Tg. Frumos, Casa Studentilor precum si a numeroaselor evenimente private i-au tinut impreuna in ciuda dificultatilor financiare si de alta natura (spatiu, timp).

Numele formatiei reprezinta prescurtarea sintagmei „Opera Iasi”, reflectand sprijinul oferit prin accesul la sali de repetitii si spectacol, precum si apartenenta majoritatii membrilor la aceasta institutie.

Formula Opis Band: 2 Solisti vocali , 2 Percutionisti , Clapa , Bass , 2 Trompeti , 2 Tromboni , 2 Corni , Saxofon Alto , Saxofon Tenor , Saxofon Bariton , Flaut. Repertoriul abordat este foarte variat continand piese de jazz, blues, dixieland, swing , latino jazz , bossa nova . Aici puteti asculta cateva fragmente din concertele lor: http://www.ilike.com/artist/Opis+Band/

Sursa: http://opis-band.myforum.ro/index.php

Lasă un răspuns

