Cea mai tare petrecere studenţească a sfârşitului de an

Ieri, 2 decembrie a.c., a avut loc Balul Bobocilor de la Facultatea de Litere a Universitatii „Alexandru Ioan Cuza” Iasi, organizat de Asociatia Studentilor Jurnalisti (ASJ) Iasi.

A fost primul eveniment in care am fost implicata cu adevarat in organizare. Impresii? 😀 A fost SUPERRRRR, dar si foarte obositor. Sa va prezint pe scurt programul meu de ieri: la 10.00 eram la club si faceam curatenie impreuna cu alti colegi din asociatie; la 14.00 am reusit sa ajung acasa sa mananc ceva si sa fac ultimele pregatiri pt Miss (tabele pt juriu, luat pixuri s.a.);  la 16.00 eram din nou la club. Aici deja au aparut probleme: cu rezervarile – Alina te-ai descurcat admirabil ;), cu vestiarul fetelor de la Miss-nu aveam decat o camaruta unde trebuiau sa incapa cele opt concurente, cateva persoane care sa le ajute plus vreo doi organizatori (eu si Alina Maslin)- ms Georgel pt ca ai facut un pic de ordine acolo. In afara de astea, am mai descoperit o „bomba”: la baie nu existau oglinzi  :|. Astea erau conditiile, asa ca a trebuit sa ne acomodam cum am putut.

Dupa multa alergatura de sus (unde erau mesele si cei care se ocupau de sunet – Serban ai nota 10 de la mine si un sfat: fii mai calm ca totul se rezolva pana la urma) in jos (aici erau scena, vestiarul si baia) si de jos in sus a venit si ora 19.00 cand am dat drumul la spectacol.

Nu vreau sa va spun ce agitatie era in „culise” (daca se puteau numi culise). In timp ce fetele isi prezentau tinutele au trebuit completate premiile (cei de la club au trimis premiile din partea lor cu cinci minute inainte de a incepe balul :|). Printre zeci de haine si pantofi, cutii, materiale de constructii (si asa ceva gaseai in vestiar) am reusit, impreuna cu Roxana, sa rezolv si problema premiilor.

Deja eram la mijlocul spectacolului. Am  reusit sa vad si eu cate ceva din el, noroc ca stiam dinainte ce si cum va fi, avand in vedere ca impreuna cu Corina, Andrada, Andreea si alti colegi le-am ajutat pe fete sa se pregaeasca pentru concurs (repetitii plus alte treburi). Mi-au placut, din ce am vazut, dansul popular al ultimei concurente (Florentina, foarte frumos!), precum si tributul MJ (fetelor, a iesit pana la urma foarte bine; Maria ai fost super tare!).

Altceva nu-mi mai aduc aminte acum…sunt super obosita, daca stau sa socotesc cred ca am stat in picioare aproximativ 10 ore. Dar ce mai conteaza?…A meritat;  mai ales show-ul facut de trupa SISTEM. Normal ca am stat in primul rand, langa Stefana (you rock ;))  si fetele din anul I. Am cantat alaturi de  Andreea Crepcia (vocea de la Sistem), am dansat alaturi de Phlo pe „L’ombelico del mondo”. A fost SUPERRR SUPERRR, vorba Dianei.  Ca sa nu mai spun de „sesiunea” de poze si autografe 😀

Deocamdata cam atat despre bal. Promit sa revin cu poze (daca reusesc sa le incarc pe blog, ca ultima data mi-au facut probleme) si cu alte materiale.

PS: ASJ e cea mai tare: ASJ, ASJ, ASJ……a fost macel aseara, vorba „sefului”.

PPS: Cine are poze de aseara si nu-l am in lista, il rog sa dea un add la ioanastoian88 si sa mi le trimita si mie. Ms anticipat.

3 gânduri despre &8222;Cea mai tare petrecere studenţească a sfârşitului de an&8221;

  1. hehe *blushing* zic sa iti multumesc si eu [si] cu ocazia asta. stii cat mi’e de drag de ei si cat de tare mi’a placut *blushing again*

    si am si retinut ceva: a-se-je, a-se-je :)) ati ridicat stacheta, succes pe mai departe.

    si imi place si blogul tau. *huuuuugs*

    • Sar’mana! Si eu iti multumesc ca ai venit. Te mai astept la evenimentele noastre, sa strigam impreuna a-se-je 😉

Lasă un răspuns

