Tintuita in casa de Sarbatori :((

Ce imi lipsea mie acum, de Sarbatori? Un picior in ghips… Asta e; trebuia sa ajung la 21 de ani ca sa imi rup si eu un picior. Toti amicii mei se „lauda” ca au avut in copilarie maini, picioare rupte; eu nimic. Ei, uite de acum pot si eu sa ma „laud” cu asa ceva. Am ruptura de stiloida a metatarsianului V…unul din cele mai mici oase ale piciorului (asta nu a impiedicat pe nimeni sa imi puna un ghips pana la genunchi).

Pe cei care nu au ce face acasa sau care vor sa vina cu colinda, cu uratul, ii astept pe la mine; cine vrea poate sa aduca portocale (parca astea sunt fructele care se duc la bolnavi, nu? sau erau bananele?…mie imi plac ambele :D)

5 gânduri despre &8222;Tintuita in casa de Sarbatori :((&8221;

  1. Cum ai reusit???!!! :(( imi pare sincer rau!:( Nu am stiut,acum am aflat si eu…iti doresc refacere cat mai grabnica! 🙂 Te pup!
    Sarbatori Fericite! 🙂

  2. Heeeeiiii!!! :(( imi pare sincer rau!:( Nu am stiut,acum am aflat si eu…iti doresc refacere cat mai grabnica! 🙂 Te pup!
    Sarbatori Fericite! 🙂

Lasă un răspuns

