Sunt Scoica!

Ieri, neavand ce face (din casa nu prea pot sa ies, de acum stiti de ce :D), am inceput sa caut, impreuna cu sora mea, diverse zodiacuri. Astfel, am dat peste cel Hindus. Conform acestuia sunt Scoica. Surprinzator, descrierea acestei zodii mi se potriveste foarte bine:

„Persoana retrasa, fara sa fie timida, pune pe primul plan dobandirea intelepciunii. Linistit, placut, empatic, asculta si cauta sa inteleaga pe toata lumea si sa invete si din greselile altora, fara sa ii judece. Poate sa fie omul la care toti ceilalti vin sa caute un sfat si o vorba buna.
Ii face pe ceilalti sa i se deschida cu usurinta, insa nu ii place sa se dezvaluie celorlalti. Marcat de experientele sale, cauta sa se lecuiasca fara vreun ajutor din afara.
In plan familial, este conservator, puternic atasat traditiilor; isi asuma bucuros responsabilitatile, fara sa arate o dragoste exuberanta, calduroasa.”

Daca sunteti curiosi ce sunteti in Zodiacul Hindus, cititi aici.

5 gânduri despre &8222;Sunt Scoica!&8221;

  1. E interesanta treaba asta cu zodiile… Daca nu la modul serios, cel putin pentru amuzament. Mie mi se pare ca te si provoaca la tot felul de chestii… Sa arunci o privire introspectiva poate fi interesant si folositor, uneori.

    • Sa stii ca e amuzant…mai ales cand stai in casa si te plictisesti…asa te mai delectezi si vorba ta mai „arunci o privire introspectiva” 😉

  2. am citit si eu despre Zodiacul hindus si mi-am dat seama ca nu mi se potriveste aproape deloc…sa fie oare pentru ca sunt nascuta in ultima zi a semnului respectiv? …btw tie ti se potriveste foarte bine 🙂

Lasă un răspuns

