De unde atâta depresie si înverşunare?

De cateva saptamani bune ma tot bate lumea la cap cu filmul „Avatar”. Ca ce fain e, ca uite ce efecte speciale au folosit astia, ca nu stiu ce, ca nu stiu cum. Ca sa nu mai spun de stirile din ultimul timp cu privire la depresiile create de acest film in randul spectatorilor si de comunicatul de presa dat de Papa Benedict al XVI-lea.

Prin urmare, m-am lasat convinsa de sora mea si mi-am scos si eu ghipsul la film (la Mall, nu asa oriunde :D). Asadar, ieri, am fost la „Avatar” (proaspatul castigator al Globului de aur pt cea mai buna drama).

Trebuie sa recunosc ca eram reticenta in ce priveste acest film, mai ales ca nu agreez filmele SF. Dar, la finalul celor 165 de minute (cam mult ce-i drept) am iesit din sala incantata de film si contrariata in legatura cu acele depresii, cauzate de acesta. Curios tare. Ce anume din film te-ar putea face sa te sinucizi chiar nu inteleg…a fost cu happy end, s-au mai distrus niste lucruri pe acolo, dar nimic ireparabil la o adica, personajele negative au fost pedepsite („Binele invinge intotdeauna raul”, cum scriam in comentariile basmelor din gimnaziu :D). Nu inteleg nici de ce s-a suparat Papa Benedict asa de tare pe acest film? Faptul ca are niste trimiteri spre ecologie, spre comuniunea oamenilor/umanoizilor cu natura nu cred ca ar fi trebuit sa duca la asa o inversunare impotriva filmului. Dar, ma rog…poate sunt eu mai grea de cap si nu inteleg. Daca stie cineva, sa imi explice si mie de unde atata depresie si de unde atatea probleme legate de crearea unei „noi divinitati”, cea a naturii, invocata de Papa.

14 gânduri despre &8222;De unde atâta depresie si înverşunare?&8221;

  1. Cel mai tare film pe care l-am vazut de cand ma stiu. Cu toate ca 90% e facut pe calculator e foarte bine realizat. Povestea, personajele, dialectul, si toate vietatile care traiau pe acea planeta…

    E imposibil sa ii povestesti filmul unuia care nu l-a vazut. Nu inteleg nimic, trebuie sa il vezi ca sa poti discuta despre el.

  2. Iar in ce priveste asocierea cu tragicele sinucideri, eu personal cred ca nu e altceva decat o strategie de marketing, nu-i asa ca te-a facut mai curioasa in ce priveste filmul Avatar? Si pana la urma, industria comercialului ne-a obisnuit si cu lucruri mai cumplite de atat…

    • Nu pot sa spun ce are asa special. Stiu ca mi-a placut, cum mi-au placut si alte filme de-a lungul timpului si nu stiu sa spun exact de ce….poate au fost efectele speciale, poate povestea…

    • A mai fost un pic dupa ce a venit buldozerul….au mai murit cativa si dintr-o tabara si din cealalta, dar in final personajele principale au ramas impreuna, pe Pandora 😉
      Alta data sa nu mai adormi la filme, ca nu-ti mai povestesc sfarsitul :-p

Lasă un răspuns

