2 ore

2 ore ieri, 2 ore azi…oare cate alte 2 ore o sa mai pierd saptamana asta prin oras pentru ca anumiti profesori nu se sinchisesc sa vina la cursuri?

Ieri, dupa Germana, am avut pauza cam 2 ore si jumatate. Noroc ca nu era prea frig afara si am facut o plimbare prin Copou cu Alexandra si Mihaela. Cu aceasta ocazie am mai facut si noi niste poze…ca de un an si jumatate, de cand suntem colege, nu cred ca avem mai mult de doua-trei poze impreuna 😀

Astazi, dupa laboratorul de „Canale de comunicare .TV” (apropo, trebuie neaparat sa vad „La vita e bella” si „Moulin Rouge” :D), am avut alte 2 ore libere.  Am fost sa mananc la cantina, ca acasa nu am timp sa ajung si sa ma intorc in 2 ore, dupa care iar am pierdut vremea prin Copou, asteptand cu „nerabdare” cursul de la ora 16.00. Ca si ieri, stam noi, fraierii de studenti, cam 15-20 de minute  in amfiteatru si nimic. Nici astazi nu s-a sinchisit sa vina cineva sa tina cursul sau macar sa ne anunte ca nu se face.

Incep sa ma enervez x-( …chiar nu pot anunta din timp ca nu se tin cursurile? Sau domnii/doamnele profesoare au impresia ca doar ei/ele au alte treburi si ca studentii nu traiesc decat pentru facultate si ca isi permit sa piarda in fiacare zi cateva ore asteptandu-i?

Maine am un alt curs. Acum stau si ma intreb  se va tine sau nu?  Macar se anunta vreme buna si, daca nu vine nimeni, am sa ma duc sa caut martisoare, ca tot se apropie 1 martie 😀

P.S.: Am facut si un lucru bun asteptand astazi profa la curs: am gasit nume echipei pentru proiectul de final la dl. Alex Condurache: Regal Cops. Daca isi da seama cineva de unde provine ii dau un premiu…inca nu stiu ce, dar ma gandesc.

5 gânduri despre &8222;2 ore&8221;

  1. da,asa e, sunt total de acord cu tine Ioana! unii chiar au impresia ca ne permitem sa pierdem timpul asa, pe unde apucam… cei care stau in Copou, aproape de facultate, cred si eu ca , poate, nu sunt asa de revoltati…dar, cum nici tu, nici eu, nu putem ajunge acasa si sa ne si intoarcem in pauzele pe care le avem, probabil ca multi dintre colegii nostrii la fel patesc. e chiar aiurea, astept sa vad ce ne rezerva ziua de maine!:D din cate am observat, au mutat cursul in E, nu cumva sa tanjim in taina dupa mirosul de sobolan…X-(
    P.S. Catalin si cu Alex pareau a fi astazi niste „regal cops”:P

    • Chiar ca imi era dor de mirosul de sobolan…dar si de pastilutele albastre sau roz 😀

      P.S. Nu ai ghicit. Alta data poate ai noroc 😉

Lasă un răspuns

