Peripeţii cu RATP-ul

Ieri dupa-amiaza, dupa o pauza de cateva zile am reusit sa ajung din nou la kinetoterapie (pentru picior). Problema este ca trebuie sa ajung tocmai din Tatarasi in Bucium, langa Plopii fara sot. Asa ca trebuie sa schimb doua mijloace de transport in comun, un tramvai pana in Tg. Cucului si apoi autobuzul 46.

Zis si facut. Am ajuns la kineto, mi-am facut exercitiile si pe la 18.30 eram in statia de autobuz de la Plopii fara sot nerabdatoare sa ajung acasa. Stau eu vreo cinci minute, trece un autobuz 30. Se face 18.45, mai trece unul. Nici urma de 46. Se face 19.00, nimic. Noroc ca nu eram singura pe acolo, mai era o doamna, care, din nefericire pentru ea, astepta tot 46. Pe la 19.10 nu mai rezistam si  urcam amandoua intr-un 30, cu gandul sa schimbam la Frigorifer si sa luam un 43.

Dupa ce ne-am urcat doamna respectiva il intreaba pe sofer daca mai circula cumva autobuzul 46. Raspunsul ne-a uimit pe amandoua: „Circula doamna, dar doar de la 6.00 la 9.00 si de la 12.00 la 17.00.” What???? Si de ce nu ati pus fratilor un anunt, ceva, un afis pe un stalp sa vada toti oamenii, sa nu stea degeaba in statii sa astepte 46.

Si daca pe mine ma trasneste spre exemplu pe la ora 10.00 sa ma duc din Centru pana in Bucium ce sa fac? Sa ma duc pana in Canta sa iau de acolo 30? Sau mai bine sa merg pe jos, ca doar e la o aruncatura de bat.

P.S. : Cred ca o sa incep un serial legat de intamplarile legate de  mijloacele de transport in comun…e prea tentant 😀

4 gânduri despre &8222;Peripeţii cu RATP-ul&8221;

  1. Peripetiile sunt evenimente care te scot din monotonia normalitatii. La un moment dat toate traznaile celor de la RATP vor fi incadrate in categoria intimplarilor „la ordinea zilei”. Poti face un serial cu timpitii de la regia asta… :))) Daca ai nevoie vreodata de vreo declaratie, de vreo reactie suna la Gorgos („De asta nu merge lumea cu tramvaiu’, numa’ incompeten’i. Imi dai amenda? DA? Da chitanta! Si asa nu mai aveam hirtie igienica”) =))=))=))

  2. Buna!:D Eu am venit astazi la 20.00 cu 46 de la Unirii la Tesatura. Se spune ca nu merge pana la capat asa de des cat face el curse ziua:DIn concluzie: ai avut ghinion:))

Lasă un răspuns

