Am câştigat

  Am primi un premiu de la Coyote: o poza :)) Asta trebuie sa fie o chestie noua printre posesorii de bloguri 😀

Cica trebuie sa urmez si niste intructiuni:

  1. Sa postez premiul
  2. Sa scriu din partea cui este premiul
  3. Sa ofer premiul la 12 prieteni
  4. Sa afisez linkul lor
  5. Sa le dau de stire printr-un comentariu pe blogul lor
  6. Sa fac o lista cu 10 lucruri care imi plac

Acum il dau si eu mai departe la: Paranoyk, Chris, Anticalofilul, Mihaela, Bogdan, Mihai, Andrei, Corina, Livia, Lucian, Victor si Raluca

10 lucruri care imi plac:

  • sa citesc
  • sa ascult  muzica
  • sa fac poze
  • sa rad
  • sa calatoresc
  • sa visez cu ochii deschisi
  • sa-i fac pe alii sa zambeasca
  • Craciunul
  • iarna
  • muntele
Lasă un răspuns

