Miniexcursii

Ieri si astazi am „organizat” impreuna cu sora si parintii doua miniexcursii. Ieri am fost pana la Manastirea Putna, una din preferatele noastre, la Chilia lui Daniil Sihastrul si la Manastirea Dragomirna, langa Suceava. Pacat ca a inceput ploaia la ultima oprire si nu am mai reusit sa admiram peisajul superb din jurul manastirii (lacul, padurea).

Astazi am fost pana la Miclauseni, unde se afla o Manastire de maici si Castelul Sturdza.

Aici, regizorul Sergiu Nicolaescu a filmat unele scene din filmul „Orient Expres” si de cand am vazut filmul vroiam sa merg sa vizitez castelul. Cand mi-am dat seama ca este aproape de Iasi (65 de km) am reusit sa conving soferul familiei (sora mea) sa ne duca pana acolo. Si nu a regretat. Constructia este superba, ca si peisajul din jur. Pacat ca nu este intretinut asa cum ar trebui.  Acesta fiind si cazul altor monumente istorice. Ca sa mai dau doar un exemplu din judetul Iasi, amintesc de Palatul Domnesc de la Ruginoasa.

Zilele urmatoare mai merg intr-o miniexcursie. As vrea sa ajung pe la Cotnari, Cucuteni, Harlau si Deleni; alte localitati din apropierea Iasului in care sunt obiective turistice demne de vizitat.

P.S. Mi-am propus sa vizitez cat de curand mai multe obiective din judetul Iasi. Sunt atat de multe locuri speciale langa noi, dar ne facem ca nu le vedem 😦

Lasă un răspuns

