Direcţia 5 – Caut altceva

Pur si simplu e superba piesa.

De-abia astept concertul de la Iasi, de pe 22 mai 😉

4 gânduri despre &8222;Direcţia 5 – Caut altceva&8221;

  1. Si eu la fel 🙂 : mi s-a facut tare dor de baietii de la Directia 5 si de concertele lor . Si cum nu pot sa ajung la lansarea de maine de la Teatrul National, nu pot decat sa ii astept la Iasi.
    Cat despre „Caut altceva” – absolut superba piesa, la fel ca si „Singura ce-o pot iubi” si „O fata ca ea” , aceste trei cantece mi se par cele mai frumoase de pe discul „Romantic”.
    Din simpla intamplare ti-am gasit blog-ul si mi se pare interesant, foarte bine structurat.

    • Si mie mi-ar fi placut sa ajung maine la Teatrul National…daca mi-ar fi platit cineva biletul de tren… 😀
      Ma bucur ca iti place blogul meu 😉

Lasă un răspuns

