Eurovision 2010 – Cu cine votez sâmbătă seară

Update: Cred ca e primul an in care castiga la Eurovision piesa care imi place mie :D. Felicitari Paula si Ovi. Speram la un loc bun, dar nu credeam ca o sa se intample. Cum spunea cineva, sa vedem partea plina a paharului: bine totusi ca nu am castigat, ca nu aveam bani sa organizam la anul „Eurovision 2011” ;))

Sa stiti ca, desi initial am intitulat acest post „Eurovision 2010”, nu am vrut sa comentez melodiile calificate in finala Eurovision 2010 si din aceste considerente am mai adaugat ceva la titlu.  Vreau sa spun doar ca majoritatea pieselor sunt OK (in opinia mea :D) si ca sunt cateva voci foarte bune, spre deosebire de alti ani.

Dintre toate piesele pe care le vom asculta sambata seara mie mi-a atras atentia, in mod special, piesa Germaniei: Lena- „Satellite”

P.S.: Lena parca seamana un pic la voce cu Amy Macdonald.

2 gânduri despre &8222;Eurovision 2010 – Cu cine votez sâmbătă seară&8221;

  1. 😀 Ai dreptate Lena seamana la voce cu Amy 🙂 si mie imi place piesa Germaniei! 😉
    BRAVO ROMANIAAAAAAAA!!!!
    P.s am stat pana la final azi-noapte! Nu regret,a meritat! 😀

Lasă un răspuns

