Invitati speciali :)

Duminica, 11 iulie 2010, George Zafiu si Bogdan Miu vin la Iasi sa vada finala Campionatului Mondial de Fotbal 2010. Mai exact la mine acasa!!!!!! Let’s party!!!!

Dimineata cand am fost sunata de la Europa FM sa intru in direct pentru ca eram in asa-zisa finala a concursului „Invită-ne la tine la finala Campionatului Mondial de Fotbal 2010” nu mi-a venit sa cred. Alaturi de mine, in finala, s-au calificat Adela din Timisoara si Ana din Constanta, pe care vreau sa le felicit. Daca pot veni, eu le astept la Iasi, la finala de duminica.

Intre timp trebuie sa ma pregatesc…cumparaturi, invitat prieteni/rude, gatit (aici de fapt mama e sefa :D), pregatit pachete (deja le-am promis Monicai Anghel si lui Toader ca le trimit ceva bun prin George si Bogdan).

Presimt ca duminica  sa fie o zi de neuitat. De-abia astept 😉

P.S.: Am uitat sa mentionez ca cel care mi-a purtat noroc a fost George Zafiu (cu el am vorbit marti, cand am intrat prima data in direct, el a dat cu banul astazi dimineata si bineinteles este iesean de-al meu).

Hai SPANIA!!!

3 gânduri despre &8222;Invitati speciali :)&8221;

  1. Se pare ca era foarte cald in ziua meciului,George era foarte transpirat…cel putin asa mi s-a parut in poza,sau poate era foarte emotionat in privinta echipei lui favorite…ma bucur ca te-au ales pe tine..esti ca si un membrul din familia eoropa fm…o zi buna

  2. felicitari Ioana,salut dragi prieteni !super Party,super atmosfera la voi,va ascult acum -23,20,
    v-am ascultat la fiecare transmisie live,in emisi lui Doru Oprisan!va pup si va trimitem toata pretuirea noastra!!!HAI SPANIAAAA!WE ARE THE CHAMPIONS!!!!!asta in ciuda lui Bogdan,…a… si a lui Doru!pupici!!

Lasă un răspuns

