O finala de neuitat

Aseara a avut loc finala CM de fotbal 2010, o finala de neuitat pentru mine. De ce de neuitat? Pentru ca au venit sa vada finala impreuna cu mine, pe langa rude si prieteni si Bogdan Miu si George Zafiu (sau George Zafiu si Bogdan Miu– ca sa nu se supere cineva :D).

Acum inca nu-mi gasesc cuvintele pentru a descrie atmosfera de aseara (poate pentru ca inca nu m-am trezit de tot). Pot spune ca atat Bogdan, cat si George sunt foarte de treaba, sunt de nota 10, cum scria si pe tricourile lor.

Niciodata nu m-as fi gandit ca o sa fie atat de frumoasa o finala vazuta alaturi de ei. Trebuie sa recunosc ca Bogdan a fost sufletul petrecerii, dar George si-a revenit cand a marcat Spania (Alee aleee multumim Rapidule 🙂 ).

Legat de meniu nu vreau sa amintesc decat replica lui Bogdan cand vorbea cu Doru Oprisan: „Aici la Ioana avem niste placinte HD”. Cred ca asta spune totul.

Apropo de Doru, trebuie sa-i multumim ca a stat pana spre miezul noptii la radio ca sa intre in direct cu noi. Doru, sper sa apuci si tu o placinta, pentru ca meriti ;))

Mai vreau sa le multumesc tuturor forumistilor Europa FM pentru mesajele lor; toate urarile voastre au ajuns la baieti 😉 Apropo, Bogdan a fost uimit ca noi pastram legatura si in afara forumului.

Am uitat sa mentionez ca pana la urma am reusit sa suflu in vuvuzela…exact inainte ca Spania sa margheze, spre  dezamagirea lui Bogdan 😀 Dar el a stiu sa piarda si nu s-a suparat pe cei care au tinut cu Spania.

P.S.: Salutari Monicai si lui Toader. V-am asteptat si pe voi aici, dar ati fost la datorie, la radio. Imi inchipui cat de frumos ar fi fost si cu voi la mine acasa 😀 Oricum, va asteptam cand veniti prin Iasi sa treceti pe la noi.

Detalii mai gasiti si aici: http://www.adevarul.ro/locale/iasi/Iasi-_Echipa_Europa_FM_a_adus_vuvuzela_victoriei_acasa_la_Ioana_Stoian_0_296970466.html

http://www.europafm.ro/europa-fm/emisiuni/grila-de-programe/desteptarea/bogdan-miu-si-george-zafiu-au-trait-finala-cm2010-acasa-la-ioana-stoian-din-iasi-audio.html – Aici aveti si impresiile baietilor dupa fiesta de aseara (audio)

3 gânduri despre &8222;O finala de neuitat&8221;

  1. Draga Bogdane,
    Este adevarat ca esti o persoana cunoscuta datorita emisiunii pe care o realizezi la postul Europa FM.
    Ce parere am? eu stiu poate ca nu e nimeni in masura sa judece pe altcineva ,vorba aceea „cine este fara de pacat sa arunce cu piatra”.
    Pentru mine una,esti o persoana foarte transparenta .
    Din ceea ce discuti ,din inflexiunea vocii,cateodata din balbaiala de care nu scapi–si eu sunt balbaita cateodata si asta ma amuza la culme–!
    Asa cum ii sta bine unui jurnalist -esti cinic,acru,acid,nesuferit , diseci o problema de o mie de ori ,cateodata prea enervant,ii tai macaroana Monicai de raman si eu ” Wow :O…”;
    Ai grija ,cred ca esti un pic narcisist -Bine la 29 de ani e scuzabil.
    Pana la maturitate e cale lunga.Ce mai pot spune ,ca de rau tot am spus :D…esti simpatic cand vrei sa fii,ori amuzant.
    De aceea ma trezesc dis de dimineata si aleg emisiunea ta ,o savurez la o cafea si o tigare (bine mai multe tigari :))),) …
    Cred ca esti pasionat de numerologie ,paranormal si de tot ce este mistic ,si eu la fel.
    Pt ca,cred ca dincolo de acest ceva..mai sunt multe altele dimensiuni,noi oamenii suntem mici din toate pucntele de vedere.
    imi placi ca prezentator si cu partile tale bune ,si cele rele.

    P.S: Cred ca ti cam place Raduleasca sau ma insel :> :)) :D?

  2. Draga Ioana cred ca te-ai simtit bine cu asa baieti……..referitor la datorie…….intotdeauna nu suntem stiutori de toate….murim si nu le stim pe toate…conteaza cum ne apreciaza cei de langa noi cand suntem prosti s-au destepti…….eu cred ca fiecare om cand se naste are cate putin din toate.De multe ori draga Ioana sunt oameni foarte inteligenti dar nu au sansa sa o arate public…..cel mai mult conteaza sa stii sa respecti si sa vorbesti frumos cu toate persoanele din jurul tau…..atunci toti vor spune…..ce persoana inteligenta care stie sa vorbeasca cu toata lumea.

    • Liliana m-am simtit minunat alaturi de baieti.
      Referitor la datorie…cuvantul „prost” folosit de mine (de fapt de Slavici, ca de la el e citatul :D) nu l-am utilizat ca un sinonim pt „destept”. M-am gandit mai precis la faptul ca trebuie sa stim cum sa ne comportam ca ceilalti sa ne perceapa ca fiind inteligenti, cu bun simt, avand respect (cum spui si tu).

Lasă un răspuns

