Multi si prosti

Astazi m-a luat tatal meu cu el pana in Dedeman. Nu eram eu prea incantata, dar trebuia sa merg cu el, ca sa il ajut. De cand am intrat m-am si enervat. Multa lume care nu stia incotro sa o apuce, pe unde e intrarea si pe unde iesirea…ma rog, trecem peste.

Mergem printre rafturi in cautarea unor vergele metalice pentru niste rafturi. Cautam noi ce cautam si pana la urma il intrebam pe un tanar domn de la Dedeman unde am putea gasi ceea ce vroiam. Se uita ciudat la noi si spune: „Nu stiu exact ce cautati, intrebati-l pe colegu’.” Mergem la colegu’ care era la alt raft. Nici colegu’ nu stia. Ne trimite la alt coleg, care se ocupa de „treburile astea”. BUN. Mergem sa-l cautam si pe dumnealui, insa intre timp am gasit noi ceea ce cautam.

Si ne gandeam ca asta a fost tot. Ti-ai gasit. Cand ne-am hotarat si noi de care vergele sa luam apare o alta problema. Langa produse erau afisate o multitudine de preturi. Vazand ca pe langa noi „misunau” o gramada de angajati ai Dedeman il rugam pe unul dintre ei sa ne ajute. Vine el si se uita de sus, spunand: „Eu nu ma pricep. Vorbiti cu colega de acolo, ca e de la raft.” OK. Vine colega. Se uita, se scarpina dupa ureche si in final il striga pe alt coleg, care in sfarsit stie sa ne spuna pretul corect.

Deja fierbeam; iar cand am vazut ca la casa era o domnisoara noua, pe care o asista una mai veche in meserie, credeam ca nu mai plecam de acolo. Insa, surprinzator, a mers repede  (era o eleva buna domnisoara cea noua- a invatat repede cum merge treaba cu casa).

In concluzie, mai bine putini angajati, dar buni, decat multi si prosti.

Sper sa nu mai fiu nevoita sa merg in Dedeman prea curand😀

2 gânduri despre &8222;Multi si prosti&8221;

  1. Pingback: Multi si prosti - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

