De-a dreptul POMANA!!!! :)))))

Rasfoiam o revista saptama trecuta si la un momendat imi cade privirea pe o reclama la restaurantul „La piciorul porcului”. Intr-un colt de pagina scria cu litere de-o schioapa „Pomana!”. Nu am rezistat tentatiei de a citi ce scrie si dedesubt. Si bine am facut pentru ca de mult nu am mai ras cu asa o pofta. Ca sa nu rad de una singura am facut o poza pentru voi.

P.S.: Am uitat sa va intreb ceva: Voi pentru ce alegeti POMANA? Pentru parastas, nunta, botez sau divort? =)))

Un gând despre &8222;De-a dreptul POMANA!!!! :)))))&8221;

  1. Pingback: De-a dreptul POMANA!!!! :))))) - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

