Mare ti-e gradina, Doamne!

Ieri trebuia sa iau o carte de la xerox, la ora 18.00. Eu ajung la 19.00 si SURPRIZA:

 „Nu e gata inca. Mai puteti astepta cam un sfert de ora?” (de fapt nu era copiata nici o pagina) imi spune tipul de acolo.

 Eu zic: „Nu am cum sa stau. Vin maine”

Se face maine, adica azi ;)), si ma duc din nou la xerox. Dau bonul baiatului de la casa care ma intreaba: „Cum arata cartea?”.

Incerc sa o descriu, dupa care o vad in teancul din mijloc si ii spun frumos tipului ca e acolo. El se duce la teancul din dreapta.

Zic: „Nu la ala. La cel din mijloc.”

El persevereaza: „Aici?” (arata acelasi teanc ca prima data, doar ca mai sus).

Intr-un final vede cartea si imi spune: „E legata. Pe bon scrie ca nu trebuia sa fie legata.”

Zic: „Pai nu trebuia.”

Zice: „Si acum….ce faceti? O luati asa?” (avea o fata de tamp cum n-am mai vazut de mult).

 Zic: „Acum ce mai pot sa fac?! O iau asa.”

Si bucuros imi spune cat ma costa…

Mare ti-e gradina, Doamne!

Un gând despre &8222;Mare ti-e gradina, Doamne!&8221;

  1. Pingback: Mare ti-e gradina, Doamne! - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

