Prima zapada

Ieri a fulguit prima data in aceasta iarna (aproape iarna, ca suntem inca in noiembrie :D) la Iasi. Astazi, cand m-am trezit si m-am uitat pe geam nu-mi venea sa cred cat de frumos era afara. A venit PRIMA ZAPADA. Normal ca am imortalizat momentul, pozele nefiind de cea mai buna calitate, avand in vedere ca eram cam adormita, era ora 06.45.

Cat s-au incarcat pozele mi-am adus aminte si de o piesa de sezon a celor de la Proconsul. Enjoy!

10 gânduri despre &8222;Prima zapada&8221;

  1. Si eu m-am bucurat de prima zapada, mai ales ca a venit mai devreme. 🙂 Pozele sunt foarte frumoase si-mi evoca lumea Narniei…

  2. GÂND PENTRU MLENIUL TREI
    de Marian Nicolescu

    Ninge cu speranţe pe mileniul trei
    Şi zăpada albă vrerea noastră poartă,
    Sus pe căi de viscol stă a noastră soartă
    Pe-un troian de patimi urcă anii grei.

    E o nouă eră: viaţă cu speranţă
    E o nouă clipă ca un alizeu,
    O pitim în suflet mai cu nonşalanţă
    Şi-nchinăm mileniul tot la Dumnezeu.

    Doar ce gânditorul a rostit soroc,
    Cum e tumultoasă mistica fiinţă:
    Ori mileniul ăsta dăinuie-n credinţă,
    Ori, fără tăgadă, nu va fi deloc!

    O iarna frumoasa si Sarbatori fericite!

  3. Pingback: Prima zapada - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

