Ce ascult in prag de Sarbatori

   

   Cum mai spunea cineva astazi, deja pe la toate radiourile, prin magazine se asculta muzica specifica Sarbatorilor de iarna. Asa ca m-am gandit sa fac si eu o selectie a celor mai frumoase melodii din aceasta perioada.

Asadar…ce ascult eu zilele acestea:

 

 

 

Galax – Cantec de Craciun

Train – Shake Up Christmas –  aceasta o stiti dintr-o reclama, cea de la Coca Cola

Jona Lewie – Stop The Cavalry – o stiti sigur din reclama la Orange (cea cu pinguinul:D)

Proconsul – Prima zapada

Horia Brenciu – Noapte de Craciun

T-Spoon – Merry Christmas

Tony Tomas – Acasa de Craciun

Acestea sunt doar cateva din multele piese pe care le ascult in aceasta perioada. Daca o sa mai am timp am sa mai postez cateva.

Lasă un răspuns

