Pentru mine

Azi e ziua mea,
Rad cu pofta si se ia
Inc-un an, inc-un an, s-a mai dus pe tobogan

3 gânduri despre &8222;Pentru mine&8221;

  1. Nu-mi vine să cred! După ce am găsit melodia din reclama H&M pe blogul tău astăzi la prânz am decis să revin. M-a amuzat foarte tare postarea cu Big Sister şi mi-a plăcut mesajul celui în care povesteşti cum decurgea viaţa ta înainte de internet. M-am bucurat să găsesc pe la tine şi muzica care-mi place, cum ar fi Caro Emerald şi băieţii de la Taxi. Şi din click în click, din postare în postare… am ajuns aici, la Bosquito – Tobogan! O melodie pe care am ascultat-o vreo trei zile la rând. Şi observ cu zâmbetul pe buze că suntem născute în aceeaşi zi. Asta da surpriză plăcută! Dragă Ioana, îmi pare bine că am ajuns pe blogul tău.

    • Ma bucur ca iti place ce gasesti aici!
      Descopar si eu din ce in ce mai multa lume nascuta pe 7 decembrie. Pana acum un an si ceva ma stiam doar pe mine. 😀

  2. Pingback: Pentru mine - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

