Asta’s eu!

Ante Scriptum: Da, titlul e fără diacritice, pentru că nu face referire la piesa lui Ştefan Bănica Junior, ci la mine. Asta ca să nu intitulez postarea „Autoportret virtual”.

Tocmai am dat căutare pe Google după numele meu şi vreau să vă spun şi vouă cum arăt eu în mediul virtual.

Prima apariţie este cea a blogului pe care tocmai îl citiţi :D. De aici lumea interesată poate afla că „Sunt studenta la Departamentul de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării din cadrul Universităţii “Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi şi fac parte din Asociaţia Studenţilor Jurnalişti din Iaşi. Mi-aş dori să am un job în radio sau în domeniul PR-ului. Îmi place la nebunie fotografia (sper să îmi îndeplinesc dorinţa de a face un curs profesionist de fotografie) şi ador să călătoresc (dacă şi resursele financiare ar fi mai bune ar fi perfect).” Din septembrie 2009 şi până în prezent se pare că am scris ceva şi că unora le-a şi plăcut pentru că aşa cum arată statistica am 20,472 hits. Nu are sens să vă spun mai multe despre blog, pentru asta puteţi descoperi şi singuri de vreme ce citiţi acest text.

Următoarea „referire” la mine este cea de pe Facebook. Dacă nu intru pe site, ci mă uit doar la ce îmi arată maestrul Google aflu că printre activităţile mele se numără radioul şi fotografia, că sunt interesată de jurnalism, relaţii publice şi fotografie, că „I dont care about your farm, or your fish, or your park, or your mafia!!! ”, că îmi place: Holograf Romania, Povestiri din gradina cu pisici, IQads, Discovery Channel, MARCEL IURES, Stop Cancer la San, Bubble Social Media, Travelocafe, Ads of the World, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” -Departamentul de Jurnalism si Stiinte ale Comunicarii, Vita de Vie, Lume Buna!, dani otil, Al Pacino şi încă 368 de „chestii”, că principalele preferinţe muzicale sunt: Directia 5, Michael Bublé, Ion Aldea-Teodorovici, Loredana Groza şi Trupa TAXI, că am citit cu plăcere: Născut în URSS, Războaiele mele, Cinci disfuncţii ale muncii în echipă. O fabulă despre lideri, Vârtejul de James Clavell şi Mapa cenuşie GR. În ceea ce priveşte filmele, aflaţi tot de aici că mi-au plăcut: Alice in Wonderland,  Eu cand vreau sa fluier, fluier şi că apreciez Iasi International Film Festival, Caravana TIFF / Operation Kino şi TIFF. Mai aflaţi că mă uit la: NCIS, Apropo Tv, Universal Channel Romania, Family Guy şi House şi că joc: DX-Ball 2, dinner dash, hidden objects, ConQUIZtador.ro şi remi. Mai găsiţi şi câţiva din prietenii mei, dar nu pe cei mai importanţi, vă asigur.

Mergem mai departe şi găsim pe poziţia a treia o altă reţea socială, Twitter. De aici ce aflaţi nou despre mine este că sunt din Iaşi, pentru că de faptul că mă fascinează radioul şi mă intereseaza tot ce ţine pe PR şi publicitate ştiaţi deja. Vă mai puteţi da seama că nu folosesc foarte mult această reţea având în vedere că urmăresc doar 223 de persoane, că mă urmăresc 110 şi că am „ciripit” de doar 412 ori.

Continuăm cu LinkedIn, de unde aflaţi parcursul meu din punct de vedere profesional. Nu mă apuc să-l înşir aici, ci am să vă spun doar că în prezent sunt Asistent coordonator proiect Doi în unu at Service Public Media şi Voluntar în cadrul Departamentului Secretariat-Resurse Umane at Asociaţia Studenţilor Jurnalişti Iaşi. Cine e curios poate da click aici şi afla ce şi cum.

După blog şi reţelele sociale, cele mai multe apariţii ale numelui Ioana Stoian (recte, eu) apar în legătură cu două subiecte, să le spunem. Primul este cel referitor la venirea DJ-ilor Europa FM Bogdan Miu şi George Zafiu la mine acasă ca să vizionăm împreună finala Campionatului Mondial de Fotbal 2010. Apar mai multe articole pe site-ul radioului, pe un portal de ştiri şi pe site-ul ziarului Adevărul. Al doilea subiect este cel legat de concursul „Vino în oraşul meu!” lansat de Click! Pentru femei. Pe lângă apariţia textului meu pe pagina dedicată concursului, acesta a mai apărut şi pe site-ul adevărul.ro.

Alte apariţii ale deja faimosului (glumesc) nume Ioana Stoian, s-au înregistrat pe site‑urile doiinunu.ro şi radiomadonna.ro (unde semnez câteva articole).

De asemenea, am rămas surprinsă să văd că apare citată o „ciripitură” de-a mea de pe Twitter pe http://www.bzi.ro (descoperisem un titlu absolut „genial” în ziar şi l-am împărtăşit şi celorlalţi: „Voma ucigaşă de la Onyx” – ei probabil că au crezut că am zis de bine). Tot la surpriză aş menţiona şi faptul că din toate articolele scrise pentru CuzaNet, doar o relatare apare în primele 20 de pagini de pe Google (se vede că am terminat de mult practica ;))) şi apariţia la colaboratori pe blogul Ioanei Raţă.

În final, ca să mai variem, trebuie să menţionez că încă mai apar diversele mele comentarii la articole de pe diverse site-uri (vă spun sincer că la unele am şi uitat când şi ce am scris ;))). Tot în categoria diverse pot include şi apariţia mea la o notă de pe Wikipedia, de la articolul Biserica rotundă din Leţcani (se face trimitere la un documentar realizat de mine şi Alina pentru Cuzanet, Rugăciuni printre schele şi moloz – mie chiar mi-a plăcut cum a ieşit articolul ;)) şi apariţiile în blogroll-urile altor blogeri.

Şi ca să trag o concluzie, pot spune că în ceea ce mă priveşte Internetul nu minte foarte mult (doar pe la preferinţele muzicale de pe Facebook şi prin căteva locuri), însă asta depinde de fiecare. Depinde de tine cât de multe şi cum spui sau scrii despre propria persoană, unde apari şi ce faci ca să ai grijă de imaginea ta virtuală.

Post Scriptum: Recunosc că ideea acestei postări nu mi-a venit mie, ci reprezintă o temă în cadrul unui laborator.

Lasă un răspuns

