Cum mi-am petrecut al treilea război mondial

Un text mai vechi de care am dat întâmplător prin calculator. A fost publicat şi în Academia de gashca (nu mai reţin în ce număr- ce să-i faci? Vârsta :D):

De 11 noiembrie anul trecut a început al treilea război mondial. Sau nu a început? Păi, nu aşa a spus Nostradamus? Ori mai credem în profeţii, ori nu mai credem? Unde mai punem că şi o clarvăzătoare din Bulgaria, pe nume Vanga (un fel de Carmen Harra în varianta de la sud de Dunăre), a „văzut“ că în noiembrie 2010 va izbucni cel de-al treilea război mondial. Doar ce putea să facă dacă e clarvăzătoare? „Să vadă“.

Cum scria şi în România liberă cu câteva zile înainte de marele eveniment: „Vestea a umplut pagini pe Internet, iar acum mulţi aşteaptă cu mai multă sau mai puţină teamă să vadă dacă profeţia se va împlini“. Chiar dacă fac parte din categoria celor cu mai puţină teamă am zis să mă pregătesc cum se cuvine pentru un eveniment senzaţional, cum se preconiza a fi acest început de război.

Primul pas a fost mersul la cumpărături. Pe listă aveam: popcorn, chips-uri, ice-tea, alune, salatine, un baton de salam şi o pâine feliată (în caz că se prelungeşte începerea războiului şi mi se face foame). Al doilea pas a fost baricadarea în dormitor şi proţăpirea în faţa calculatorului (ce prieten de nădejde poţi să ai în aceste momente decât un calculator?!). Al treilea şi ultimul pas a constat în deschiderea tuturor reţelelor de socializare pe care am cont. Şi de aici a început distracţia.

De la primele ore ale zilei au început mesajele pe Twitter: „Astăzi va fi…“, „Mai sunt câteva ore până la momentul culminant“, „Eu de ce aflu tocmai azi că începe al treilea război mondial?“, „Mă, azi a început al treilea război mondial sau când începe?“.

După primul rând de mesaje citite mi s-a dus o parte din provizii. Trec la chips-uri şi la altă reţea de socializare. Pe Facebook se perindă numeroase link-uri cu şi despre război (cum a ajuns vedetă razboiul ăsta; poate ne dă şi nouă reţeta). Nu credeţi că e vedetă? Ia puneți mâna şi căutaţi pe Facebook şi veţi găsi pagina Al Treilea Război Mondial 2010; poate daţi şi like.

E deja amiază, iar dezamăgirea se vede pe Internet. „Încă nu a început L“, „Oare mai începe sau nu? Că eu nu mai am timp să aştept!“, „Bă nu trebuia să înceapă războiul?“. Seara zilei de 11 noiembrie 2010 a sosit, eu am mâncat tot ce am cumpărat, iar războiul nu a mai început. Alt tip de mesaje a preluat conducerea pe reţele de socializare: „Al treilea război mondial? Fake sau adevăr?“, „Timpul a dovedit: baba Vanga a greşit“ sau „Realizează careva că suntem supravieţuitorii celui de-al treilea război mondial??? Yesss, voi avea ce povesti nepoţilor!“.

Se pare că şi eu am supravieţuit… unei zile în care am mâncat doar E-uri. Sper să apuc să le povestesc nepoţilor cum mi-am petrecut al treilea război mondial.

Soldat Robot-Universal

Lasă un răspuns

