Direcţia 5 – „Clasic”

Acum două săptămâni mi-am cumpărat noul album Direcţia 5, „Clasic”. Cum era de aşteptat, având în vedere momentul în care s-a lansat, albumul este unul de dragoste cu nişte piese absolut superbe. E posibil să fiu cam subiectivă (Direcţia 5 e formaţia mea de suflet), dar asta e 😀

După ce am ascultat de mai multe ori albumul, am făcut un Top 3 al celor mai deosebite piese:

Locul III: „Te vreau aproape”

Locul II: „Dragostea nu vine”

Locul I: „Vreau să te am”

Lasă un răspuns

