De reflectat

Anul trecut, prin ianuarie, postam pe blog mai multe citate şi proverbe pe care le găsisem întâmplător. Între timp am mai „colecţioant” câteva citate la care merită să reflectăm cu toţii:

„Nu am soluţii pentru toate probleme din viaţa ta, pentru îndoielile şi temerile tale, dar te pot asculta şi împreună putem căuta răspunsurile. Nu îţi pot schimba trecutul cu toate neîmplinirile lui, nici viitorul cu poveştile lui încă nescrise, dar pot fi lângă tine când va vnei timpul ca ele să apară. Bucuriile şi succesele pe care le vei avea nu vor fi ale mele, totuşi le voi simţi gustul când mă voi bucura alături de tine. Hotărârile din viaţa ta nu le voi lua eu, nici nu voi fi în măsură să le judec, pot doar să te încurajez şi să te ajut când îmi vei spune că ai nevoie de mine. Nu îţi pot spune eu cum să-ţi trăieşti viaţa…. Pot doar să ţin la tine şi să mă bucur că suntem prieteni.” (de pe o felicitare pentru prieteni)

„Chiar dacă te afli pe calea cea bună, o să fii călcat în picioare dacă stai pe loc.” (Will Rogers)

„Atunci când realizezi lucrurile obişnuite din viaţa într-o manieră neobişnuită, vei atrge atenţia întregii lumi.” (George Washington Carver)

„Dacă nu poţi ajunge la locul care îţi provoacă mâncărimi, atunci încheie o înţelegere cu cineva care să te ajute să te scarpini.” (Matthew Grimm)

„Se poate să nu ştiu încotro mă îndrept, dar cu siguranţă ştiu de ce fug.” (Jack Nicholson, în filmul Five Easy Pieces)

„Un ambasador este un om onest trimis să mintă în străinătate pentru binele ţării sale.” (Sir Henry Wotton)

„Dacă vrei să controlezi un popor, controleză-i muzica.” (Platon)

„Profit is an opinion, cashflow is a fact.”

„Secretul succesului: să iei câte puţin de la mulţi şi nu mult de la puţini.”

2 gânduri despre &8222;De reflectat&8221;

    • Si mie mi-a placut mult citatul despre prietenie. Pacat ca astazi exista in jurul nostru din ce in ce mai putini prieteni in adevaratul sens al cuvantului. 😦

Lasă un răspuns

