Melodia din reclama H&M

De câteva săptămâni pe la televizor tot am văzut reclama la magazinele H&M care se vor deschide în România. Şi de atunci tot îmi spun că trebuie să găsesc melodia de pe fundal, dar de-abia acum am reuşit să fac asta. Mai jos aveţi un fragment din piesă (Erykah Badu – „Mannish Boy”).

Piesa din reclamă este un cover după Muddy Waters – „Mannish Boy”, pe care am găsit-o în întregime :D. Enjoy!

8 gânduri despre &8222;Melodia din reclama H&M&8221;

  1. Sunt de-acord cu tine cand spui ca e vorba de Erykah Badu, însă în reclamă e o altă versiune, care are câteva inflexiuni față de coverul pe care l-ai postat, la început niște picături de ploaie iar spre final ceva ecouri:) versiunea exactă din reclamă e mai greu de găsit..anunțați-mă și pe mine dacă o găsiți, please!:)

    • Cu multa placere! Ma bucur ca am fost de ajutor, prin postarea mea, si altora.
      Nu imi pare rau ca m-am chinuit sa gasesc melodiile din reclamele care imi plac si sa le postez pe blog. 😉

Lasă un răspuns

