„Haine” noi

După o perioadă destul de mare m-am hotărât să schimb puţin înfăţişarea blogului. Am făcut câteva corecturi pe ici, pe colo, am schimbat fundalul (celălalt era învechit), am mai adus câteva completări pe unde a mai fost nevoie şi nu în ultimul rând m-am decis să scriu cu diacritice. Oricum în ultimele postări am făcut acest lucru, dar acum e oficial 😀 (oare să spun şi pe Facebook asta? Am văzut că la anunţul relaţiilor se poartă – dacă ai scris pe FB că eşti într-o relaţie, înseamnă că treaba e serioasă.)

Până una alta trebuie să mă obişnuiesc cu noile „haine” ale blogului. Vouă vă plac? 🙂

7 gânduri despre &8222;„Haine” noi&8221;

  1. Sa stii ca e enervant sa primesti tot felul de comentarii sau apropouri, oricat de nevinovate ar fi. Asa ca solutia e sa-ti oficializezi si pe facebook relatia.

    • Cred ca e enervant sa primesti comentarii sau apropouri, dar asta depinde si cui ii dai accept pe FB (daca ii cunosti personal sau nu). Iar eu ma refeream la faptul ca imediat ce s-a infiripat o relatie, primul gand al multora este sa isi schimbe starea pe FB, nu sa-si vada de relatie 😀

      • M-am referit strict la fosti prieteni sau cunostinte care vor sa-si incerce norocul, sau care nu au trecut peste anumite dezamagiri. E un fel finut de a-i tine departe. Cred ca asta tine de fiecare in parte. Nu neg ca sunt si persoane care fac lucrul asta doar „ca sa vada lumea”. Dar sunt si oameni care vor sa-si vada de viata lor in 2, fara a fi nevoie sa apeleze la metode mai dure pentru a scapa de muste…

    • Codrut, multumesc! In legatura cu multitudinea culorilor, doar la antet sunt mai multe, in rest e putin verde si muuult alb ;))
      Am vrut o tema cat mai simpla; daca ai sugestii privind culorile astept sa le citesc si sa vad cum ma pot conforma 😀

Lasă un răspuns

