Off, studenţia mea!

Merg destul de des în căminele din Campusul Titu Maiorescu Iaşi pentru că am de făcut multe proiecte împreună cu unii colegi care sunt cazaţi acolo. M-am săturat până peste cap de fumul de ţigară de pe holuri. Uneori îl poţi tăia cu un cuţit. Mai frumos este să le vezi şi pe femeile de serviciu cum pufăie de zor.

Dacă ar fi asta singura problemă, ar fi ceva. Dar nu, sunt muuulte. Principalele:

1. Nesimţirea unor studenţi (studente) care nu ştiu să convieţuiască

2. Mizeria din băi („datorată” tot nesimţirii)

3. Conexiunea la internet care ba e, ba nu e (nu că pe la facultate am avea aşa ceva; acolo se găsesc alte „lucruri” )

4.  Frigul de pe holuri

5.  Accesul în cămin al vânzătorilor ambulanţi şi al cerşetorilor (din experienţă vă spun că nimeni nu te opreşte la intrare să te întrebe de sănătate, chiar dacă eşti o persoană dubioasă sau nu).

Sigur mai sunt şi alte probleme care îi supără şi pe studenţii cazaţi în aceste cămine sau în altele din ţară. Cum eu sunt doar vizitator nu am cum să le ştiu. Aşa că sunteţi invitaţii mei să faceţi publice probleme cu care va confruntaţi în cămine. Dacă aveţi şi poze sau filmuleţe puteţi să mi le trimiteţi şi le voi posta negreşit pe blog.

4 gânduri despre &8222;Off, studenţia mea!&8221;

  1. Ei bine eu am fost legitimat , recunoscut, trecut in registru si avertizat de ce mi se poate intampla daca incalc litera legii. Si cand eram sigur ca imi vor lua si amprentele au zis ca e suficient sa imi las buletinul la chioscul lor de paza. Se pare ca au lasat-o mai moale de la o vreme.

  2. Acum e bine, sa fi vazut acu
    „n” in urma cand nu erau conditiile de acum. Dar viata de student caminist nu se compara cu nimic altceva. Nu am sa uit niciodata ce fain a fost in facultate

    • Stiu ca e o experienta de neuitat. Dar sunt anumite lucruri care ar putea fi remediate (spre exemplu educatia anumitor studenti, care nu stiu ce e ala respect pentru colegii cu care convietuieste :D).

Lasă un răspuns

