A apela sau nu la Poşta Română

În ultimele luni am avut mai multe experienţe cu Poşta Română, însă ultima m-a lăsat fără cuvinte şi m-am gândir să vă spun şi vouă ce şi cum ca să vedeţi dacă mai apelaţi sau nu la Poşta noastră.

  Să începem însă cu începutul. Înainte de Crăciun am trimis patru felicitări unor prietene care locuiesc în oraşe diferite (Constanţa, Tulcea, Reşiţa şi Timişoara). Eram conştientă că până în ziua de Craciun nu vor ajunge la destinaţii, dar am sperat ca până la Anul Nou se va întâmpla minunea. Ei ţi-ai găsit! Doar trei din cele patru felicitări au ajuns, cea care trebuia să ajungă la Reşiţa am dat-o dispărută ;)) Probabil le-a plăcut mult domnilor de la Poştă şi au păstrat-o, pentru că nici până în ziua de astăzi nu a ajuns nici la destinatar, nici înapoi la expeditor.

După acest „eveniment” şi după ce am transmis urările pe Facebook (hai că e şi FB bun la ceva :D) am păţit altceva. Trebuia să primesc joia trecută (în cursul dimineţii) un pachet de la Avon. Ştiam sigur că în acea zi trebuia să ajungă pentru că am mai comandat prin această metodă, iar înţelegerea dintre Poşta Română şi Avon este oficială şi cei de la Poştă s-au angajat să facă livrările în zilele stabilite. Dar se pare că Poşta noastră nu ştie ce înseamnă să respecte nişte termene de livrare, aşa că mi-am primit pachetul vineri, după ora 14.00.

Faptul care mi-a pus capac şi care sper că m-a convins să nu mai apelez la Poşta Română s-a petrecut zilele acestea. Trebuia să trimit nişte materiale urgent la Bucureşti. Unde mă gândesc eu să găsesc un plic în care să trimit acele materiale? La Poştă. Uite că m-am gândit prost. E drept că nu vroiam un plic clasic, ci unul puţin mai mare. Doamna de la Poştă se uită pe deasupra ochelarilor la mine şi spune: „Aaa! Plic format A5? Păi, n-avem.” Cum Doamne iartă-mă să nu aibă plicuri la Poştă? Noroc că am găsit la librărie. Să vă mai spun că l-am trimis cu confirmare de primire, iar aceasta a ajuns la mine după 6!!! zile?!

Cam asta e cu Poşta Română. Sper să mă fi învăţat minte şi să nu mai apelez la serviciile oferite de aceasta, că doar sunt o grămadă de firme de curierat în ţară. Voi aveţi astfel de experienţe legate de Poşta Română?

P.S.: Am uitat să vă spun că acum câteva săptămâni, la Poşta Centrală din Iaşi am observat că se vindea balsam de rufe 😐

7 gânduri despre &8222;A apela sau nu la Poşta Română&8221;

  1. Pingback: Doua experiente cu Posta Romana

  2. Eu sunt foarte multumita de Posta Romana. Trimit foarte des corespondenta in strainatate si nu mi-au pierdut niciodata nici un plic. Ba mai mult, am avut surpriza sa trimit niste cadouri de Craciun intr-o miercuri dupa amiaza iar vineri dimineata sa fie deja la destinatari, in Austria si in Bosnia ! Din acest punct de vedere, expeditiile in Europa cel putin sunt foarte rapide. In tara sunt intr-adevar mai lenti, un plic ajungand de la Bucuresti la Alba Iulia de exemplu in vreo 4 zile.
    Si mie mi s-a parut funny lucrul ca la posta nu se gasesc plicuri in alb dar m-am obisnuit si le iau iau direct din supermarket la un pret de nimic (2-3 lei / 50 de plicuri)

    • Dennda, bine ca nu ne facem de rusine in strainatate cu serviciile PO 😀 Plicuri noroc ca mai gasesc la libraria de langa posta, dar stau acum si ma gandesc daca intr-o zi nu o sa fie timbre? Astea de unde as putea sa le iau? ;))

  3. Ioana,bine ca a ajuns de martisor felicitarea 🙂 cu Posta Romana actuala,am numai evenimente neplacute… pe vremuri,inainte de 89 erau profesionisti,acum dupa 89 cu disponibilizarile si toate cele,au ramas de caruta,ca sa zic asa… :)) cred ca nici felicitarea mea pt Ade nu a ajuns… nu mi-a zis ca ar fi ajuns…si nici eu nu am mai intrebat-o…

    • Cory, daca nu ajungea nici aia de Martisor cred ca faceam reclamatie la Protectia Consumatorului.
      Eu cred ca nu a ajuns ce a trimis Ade. Ea spunea ca trimite ceva cu origami, dar pana acum nimic 😦

  4. Folosesc serviciile postei de cand aveam 11 ani. Adica de 17 ani! Sunt multumita de ele in proportie de 80%. De ce? Fiindca acelasi procent din corespondenta imi ajunge la destinatie. Cel mai mult m-au suparat atunci cand mi-au pierdut doua plicuri trimise recomandat, in care se aflau bani! E adevarat ca m-au despagubit, insa acest lucru s-a intamplat dupa cateva luni (plicurile s-au pierdut prin noiembrie, iar eu mi-am recuperat banii prin februarie). In rest, am avut probleme doar cu plicurile trimise simplu (cu timbru). Avand in vedere ca activitatea mea de Lider Oriflame se bazeaza in primul rand pe trimiterea de cataloage catre toate orasele din tara, nu pot renunta la serviciile postei. Nu sunt sigure, dar sunt ieftine (1,2 lei / catalog, in jur de 50-60 de cataloage trimise lunar), 20% din plicuri le trimit si a doua oara, fiindca bineinteles ca se pierd (nu le banuiesc pe doamnele de la ghiseu, ci pe factorii postali care le distribuie si care sunt curiosi din cale-afara), n-as apela decat in cazuri exceptionale la firmele de curierat, fiindca la ei un plic simplu costa de la 20 lei in sus si as ajunge la sapa de lemn. Concluzie: cu toate relele ei, posta isi are rostul si n-as renunta la serviciile oferite de ea.

    • Julia, cred ca ai avut noroc sau esti exceptia care confirma regula. Eu cunosc si alte persoane/firme care au avut proble cu PO. Si drept dovada ca multi au avut „peripetii” de acest gen, uite cat de mult au „crescut” firmele de curierat, in timp ce PO regreseaza.

Lasă un răspuns

