S-a terminat, s-a terminat…

Da, s-a terminat. Aşa cum am scris şi în albumul de final, în trei ani, care au trecut fără să îmi dau seama, am cunoscut oameni speciali sau mai puţin speciali, oameni de care am fost sau voi fi mândră peste ani, oameni de la care am avut ce învăţa sau de la care am înţeles că trebuie să fiu mândră de ceea ce ştiu. Nu regret niciun moment din aceşti ani şi mi-ar fi plăcut ca facultatea să fie de cel puţin patru ani pentru a avea ocazia să mai descopăr alte persoane şi personalităţi interesante.

Pot spune că finalul a fost mai frumos decât mi-aş fi imaginat vreodată: cu un curs festiv care a ieşit muuult mai bine decât mă aşteptam, cu un premiu EJA (http://ec.europa.eu/romania/news/210611_castigatori_europa_ro.htm) – care mă determină să continui pe drumul ales acum trei ani, cu un 10 la licenţă.

Nu ştiu exact ce se va întâmpla din toamnă, ştiu doar că va fi poate ultima vacanţă din viaţă, aşa că voi profita cât de mult posibil. Voi merge la practică, voi vizita capitala (mai am multe „restanţe” din anii trecuţi), apoi voi pleca la Bruxelles pentru cinci zile. Deocamdata astea sunt planurile 🙂

Un gând despre &8222;S-a terminat, s-a terminat…&8221;

  1. Felicitari Ioana si mult scces pe mai departe!!Sa ramai o Fata de 10!m-ai emotionat pana la lacrimi cu aceste randuri,ganduri sincere!iti doresc ca viata sa presare pe Drumul tau cat mai multe astfel de momente pe care sa le porti in suflet cu mandrie si emotie si mai ales, sa intalnesti cat mai multi oameni de care sa fii fericita si mandra!si eu ma bucur mult ca ne-am cunoscut,toti in acesti 3 ani ai tai de facultate!!Bafta muulta!!

Lasă un răspuns

