Un nou „club select”

Astăzi dimineaţă am descoperit un nou „club select”. Sincer vă spun că nu mă aşteptam la aşa ceva, dar dacă am aflat de el, am zis să spun şi altora. E vorba despre clubul format în jurul laboratoarelor de analize medicale.

Să dau acum câteva detalii despre el. Membrii acestuia se reunesc periodic, cel puţin o dată la două luni.  Cei care fac parte din club sunt matinali, foarte matinali (trebuie să fii în faţa laboratorului cel târziu la ora 06.00 dacă vrei să fii considerat membru). De asemenea, le place coada…pardon, să stea la coadă. Dacă vin prea devreme şi nu este formată deja una, nu se simt în elementul lor.

De dimineaţă am avut ocazia să mă întâlnesc cu câţiva din membrii grupului şi să îi observ, trei persoane mi-au atras atenţia. O doamnă avea, de exemplu, de făcut un sumar de urină. După ce asistenta o întreabă dacă are recipientul la dânsa, vine şi întrebarea doamnei: „Dar dacă nu vine, ce fac?” Nu vă gândiţi la prostii! După câteva minute am aflat cine trebuia să vină: soţul cu recipientul 😀

O altă membră e cea care dă sfaturi în materie de tratamente naturiste. Se merge pe principul „e bun la toate”. O bătrână îi recomandă unei nou venite orzul verde…e bun pentru diabet. Se cer detalii. Doamna cu recipientul se bagă în discuţie şi se interesează dacă are cumva treabă orzul ăsta şi cu colesterolul. Fulgerător de repede vine şi răspunsul: „E bun doamnă. La toate e bun! Eu mă simt aşa de bine, se cunoaşte. De şase luni nu mi-am mai făcut analizele, dar am venit acum.”

Cea din urmă membră pe care am remarcat-o era cam debusolată. S-a apropiat încet de biroul asistentei, a întins biletul de trimitere şi aştepta… După câteva secunde a venit replica care a lăsat-o fără grai: „Nu vă supăraţi, dar biletul acesta e din luna martie. E valabil 30 de zile, nu puteţi veni acum cu el.” Doamna rămâne perplexă, nu se aştepta la aşa ceva. Ce s-a gândit ea de dimineaţă: Păi telenovela mi s-a terminat, la piaţă am fost, vecina e plecată la băi şi n-am cu cine vorbi, „Adevărul de seară” nu mai e gratuit şi nu îl mai iau, ce să fac? Ia stai! Parcă aveam un bilet de trimitere să fac nişte analize.

Ca să aproximez, doar astăzi s-au strâns în jur de 50-60 de membri. E slăbuţ zic eu, având în vedere că suntem pe 1 iulie. Dar cred că mâine se adună ceva mai mulţi, că e sâmbătă. Păcat că nu mă mai trezesc şi mâine aşa devreme ca să-i văd şi pe ceilalţi.

Lasă un răspuns

