Melodia din reclama Heineken 2011

Nu am mai postat de ceva timp melodii din reclame, nu pentru că nu am avut timp, ci pentru că nu mi-a atras atenţia niciuna. Acum însă tot văd la TV reclama la Heineken, iar piesa de pe fundal îmi place foarte mult. Este vorba de „The Golden Age” a celor de la The Asteroids Galaxy Tour.

Şi reclama, pentru cei care nu o ştiu:

4 gânduri despre &8222;Melodia din reclama Heineken 2011&8221;

  1. In general sunt de parere ca reclamele la telefonie mobila si bere sunt cele mai faine. Iar pe locurile imediat urmatoare, cele la cafea, cosmetice si apa minerala (ma gandesc acum la Jacobs, Nivea si Dorna).

    • Eu pun pe primul loc doar cele la telefonia mobila. Apoi sunt cele la masini si cateva la ciocolata si bauturi carbogazoase care imi plac mult.
      Cea de la Dorna imi place si mie 😉

  2. E faina melodia, o stiu de ceva timp de pe Radio Guerilla. De altfel, muzica din reclame e cea ma buna parte a pauzei publicitare. Ca veni vorba de asta, noua mea obsesie e melodia din reclama Orange: Perfect Situation (Weezer) 😀

    • Eu daca nu ascult Radio Guerilla… ;))
      E faina si piesa de la Orange, dar erau altele mai faine in reclamele lor de acum ceva timp, parerea mea 😀

Lasă un răspuns

