Din nou în Bucureşti

Şi anul acesta am ajuns în Bucureşti, de data aceasta pentru două săptămâni de practică la TVR, Departamentele de Comunicare şi Marketing. Deşi mi-am propus să fac mult mai multe lucruri, nu am avut posibilitatea să fac chiar tot ce am vrut. Însă vor mai fi ocazii.

Din această cauză voi scrie aici doar ceea ce mi-a placut şi ceea ce nu mi-a plăcut pe parcursul celor două săptămâni (31 iulie – 13 august) petrecute în capitală.

Mi-a plăcut:

+ că am prins o vreme superbă;

+ că am făcut turul TVR;

+ că am fost la cel mai tare concert din garaj: concertul Bosquito din Garajul Europa FM;

+ că m-am întâlnit cu vechi prieteni şi că m-am văzut cu amici pe care îi ştiam doar virtual;

+ că am mers „Cu Bastonul prin Bucureşti” într-un tur ghidat pietonal;

+ că am reuşit să jung la Mogoşoaia (Mulţumesc mult, Gina!);

+ că am fost împreună cu Prietenii TVR2 la avanpremiera filmului „Planeta Maimuţelor: Invazia”;

+ că am întâlnit oameni care au fost dispuşi să explice ceea ce fac şi să dea sfaturi (Mulţumesc, Larisa, Adela, Malvina, Alina, Mariana, Toader şi Traian!).

Nu mi-a plăcut:

– atitudinea de superioritate a unor persoane din media;

– faptul că nu a existat un program fix de practică;

– că Centrul Vechi e în continuare un maaare şantier;

– că s-a închis covrigăria mea preferată din Centrul Vechi;

– că n-am avut când şi cu cine să beau bragă;

– că nu am putut să mai stau câteva zile să merg şi la concertul Vunk din Garajul Europa FM;

– că nu am reuşit să vizitez tot ce era programat.

2 gânduri despre &8222;Din nou în Bucureşti&8221;

  1. Cu muuuulta placere!…si alta data,si prin alte locuri… 🙂
    Poate vi in septembrie mai devreme,si mergem in Garajul Europa FM la Horia Brenciu.

    • Daca e pe 14 septembrie, cum am inteles, nu pot veni asa devreme 😦 Dar poate va mai fi un concert fain si pe 28 septembrie, ca atunci as putea sa vin 😀

Lasă un răspuns

