Miresmele din bloc

De mult timp mă plâng de tot felul de mirosuri ce străbat casa scării sau grădina blocului meu. Nu spun că nu ar fi şi câteva miresme îmbietoare prin zonă, însă rare sunt acele momente (când mai vine soacra vecinului de la etajul trei sau când găteşte mama –  nu că mă laud, dar mama găteşte într-un mare fel, am şi martori, oameni de cuvânt).

 Cea mai frecventă  mireasmă până astă vară a  fost cea de omletă.  Dimineaţa, dacă aveai  geamul deschis, ceasul  deşteptător nu-şi mai avea  rostul. Era înlocuit de  mirosul de omletă care îşi  făcea apariţia zilnic, pe la  07.00. Cred că mirosul  „fenomenal” de omletă cu  muuultă untură, eventual  nişte şunculiţă şi alte alea  vine de la vecinii de la  doi…dacă îşi face din nou  simţită prezenţa pe 12  septembrie (când încep  copii şcoala) teoria mea se  va confirma :).

 Un alt miros care m-a scos  din minţi anul ăsta a fost  cel de ardei umpluţi.  După 15 iulie în tot cartierul mirosea a ardei umpluţi şi am aflat că aproape în tot oraşul era la fel. Însă cea mai tare fază s-a petrecut în seara zilei de 23 iulie (am ţinut bine minte data ;))): Eram cu sora mea în casă şi ne plângeam de mirosul care venea de afară. Şi sună mama: „Fetele nu vreţi să fac mâine nişte ardei umpluţi?” Noi nu şi nu că şi aşa miroase de ne tâmpeşte pe afară. La care mama „Păi de la miros mi s-a făcut şi mie poftă” :))) No comment!

Un ultim miros de care îmi aduc aminte e cel al fripturii preparate de vecina de la 1 ( Big Sister a blocului meu). Nu ştiu cu ce Doamne iartă-mă face friptura aia, dar în acele momente de glorie ale artei culinare e mai bine să nu ieşi din casă. Dacă ar şti teroriştii că există o astfel de bombă chimică…

Aseară, pe geam venea un miros de ardei în oţet…e clar, începe sezonul murăturilor. Sper ca cel puţin la astea vecinele mele să se priceapă ceva mai bine. Doamne ajută!

Dacă şi voi vă luptaţi cu mirosuri de acestea, „îmbietoare”, vă aştept comentariile…să vedem ce alte minunăţii se mai prepară pe la noi 😉

5 gânduri despre &8222;Miresmele din bloc&8221;

  1. Ieri la prânz am citit textul tău, am mai răsfoit un ziar online apoi am plecat la coafor (și nu, nu am găsit o tunsoare potrivită, m-am sluțit din nou; părul meu e acum foarte scurt, coafură băiețească; mă văd nevoită să mai deschid o paranteză – va trebui să stau mult timp în casă- :)) ). La coafor, ce crezi (?!), la nu mai mult de zece minute din momentul în care m-am așezat pe scaun, sună telefonul. Telefonul coafezei. Era soțul dânsei, cerea indicații: cum să pregătească umplutura pentru ardei.

Lasă un răspuns

