Cum am ajuns la Bruxelles

Zilele acestea mă aflu la Bruxelles, într-o vizită de studiu la instituţiile europene. Mai multe persoane m-au întrebat cum de am ajuns aici aşa că am decis să scriu pe blog despre acest lucru.

În primăvară am participat împreună cu un coleg, Mădălin, la concursul Europa Jurnaliştilor din Amfiteatre, organizat de Reprezentanţa Comisiei Europene în România. Deşi a fost o perioadă dificilă, fiind în ultimul an de licenţă, am reuşit să facem un material video destul de bun şi astfel să obţinem premiul I la secţiunea video. Premiul constă în această vizită de studiu la Bruxelles.

Mai jos găsiţi materialul nostru.

Săptămâna viitoare, când voi reveni în Iaşi, promit să povestesc aici despre tot ce am văzut şi făcut în capitala Europei :D.

4 gânduri despre &8222;Cum am ajuns la Bruxelles&8221;

  1. Pingback: A patra ediție a programului “Europa Jurnaliștilor din Amfiteatre” | O singură datorie are omul: Să nu fie prost!

  2. Pingback: Bruxelles, primele impresii « O singură datorie are omul: Să nu fie prost!

Lasă un răspuns

