Ultimele zile în Capitala Europei

Weekendul a fost unul mai relaxat în ceea ce priveşte întâlnirile programate, având doar trei, sâmbătă. Trebuie să recunosc că acestea au fost printre cele mai interesante din toate întrevederile avute în cele cinci zile petrecute la Bruxelles.

Prima întâlnire a fost cu cei doi corespondenţi Agerpres la Bruxelles, Tudor Martalogu şi Ionuţ Mareş, a doua cu Magdalena Moreh, corespondent TVR, iar ultima cu Aura Răducu de la DG Regio (Comisia Europeană), cu care am vorbit despre România şi fondurile venite de la Uniunea Europeană, dar şi despre proiectul de la Roşia Montană.

De ce am spus că aceste întâlniri au fost printre cele mai interesante? Pentru că de la cei trei jurnalişti am aflat mai multe despre ceea ce ne interesa (cel puţin pe mine), munca unui corespondent în Capitala Europei; care este programul unei zile de lucru, cum află diverse informaţii, ce beneficii au ş.a.m.d. Iar de la Aura Răducu de la DG Regio am aflat multe lucruri pe care nu le ştiam despre ceea ce înseamnă accesarea fondurilor europene şi utilizarea acestora. Ca să nu mai spun de informaţiile date despre Roşia Montană.

Duminică am avut  program de voie (de fapt jumătate de zi liberă, pentru că la ora 16.30 plecam deja cu toţii spre aeroport).

Promit să revin cu câteva informaţii despre ce am reuşit să vizitez aici şi ce mi-a plăcut şi ce nu.

Un gând despre &8222;Ultimele zile în Capitala Europei&8221;

  1. Pingback: Impresii despre Bruxelles « O singură datorie are omul: Să nu fie prost!

Lasă un răspuns

