Despre copilăria mea I

Ca de obicei, în perioada sărbătorilor de iarnă, toată lumea îşi aduce aminte de copilărie, de cât de speciale erau momentele de atunci ş.a.m.d.. Şi eu îmi aduc cu drag aminte de acea perioadă şi m-am gândit să scriu câteva posturi despre copilăria mea. Astăzi, prima parte.

Despre ochelari 

M-am decis să încep cu acest post, despre ochelari, deoarece, acum ceva timp, am citit undeva (nu mai ştiu exact unde) un post despre lentilele de contact şi cât de bine e fără ochelari.

Da, recunosc! Sunt ochelaristă. Şi nu de un an, doi, ci de 21 de ani. Da, aţi citit bine, de 21 de ani (cu o marjă de eroare de şase luni, în care nu am purtat :D). Unii vor spune, cu siguranţă, „Doamne fereşte!” (am mai auzit replica asta), alţii se vor cruci, însă pe mine nu mă deranjează de loc lucrul acesta.

Îmi aduc aminte că îi spuneam mamei, când eram în şcoala primară, că dacă am să mă fac vreodată bine, mie să îmi facă ochelari cu sticlă simplă, că eu vreau mereu să-i port. Şi aşa, în cazul în care mi-au murit lăudătorii, vă spun că îmi stă foarte bine cu bicicleta pe nas ;))

La doi ani şi un pic am avut prima pereche de ochelari. Bineînţeles că nu îmi mai aduc aminte nimic de atunci, dar din spusele părinţilor am fost un copil înţelegător şi dimineaţa, când mă trezeam, ceream singurică ochelarii. Să nu se înţeleagă că eram, în general, un îngeraş…dimpotrivă, dacă eram prea liniştită maică’mea mă întreba dacă îmi e rău. Însă, în privinţa purtării ochelarilor am fost ascultătoare (de menţionat că nu am stricat niciodată o pereche de ochelari). O opreau pe stradă alţi părinţi pe mama şi o întrebau cum de o mogâldeaţă ca mine (în copilărie eram mică şi prăpădită :))) stă cu ochelarii pe nas fără să fie prinşi cu elastic la spate.

Şi acum, la 23 de ani (fără două zile) am aceeaşi părere despre ochelari: dacă am să mă fac vreodată bine, am să îmi fac ochelari cu sticlă simplă, că eu nu vreau să stau fără :)) Pe lângă faptul că sunt utili şi că îi consider mult mai comozi decât lentilele de contact, acum sunt consideraţi şi un accesoriu la modă.

2 gânduri despre &8222;Despre copilăria mea I&8221;

Lasă un răspuns

