Despre copilăria mea II

Săptămâna trecută am început un şir de postări despre copilăria mea. Dacă atunci am scris despre ochelari, acum mi-am zis să „vorbesc” despre ceva mai specific oricărei copilării, despre desenele animate. Pentru că aici chiar sunt multe de spus voi scrie în mai multe etape despre câte trei desene preferate.

Pe vremea mea (ce urât sună ;))), nu erau desene animate cu bătăi, monstruleţi sau tot felul de prinţese care mai de care mai împopoţonate şi mai fardate. Eu ma uitam la „Sandy Bell”, „Popeye Marinarul”, „Sailor Moon”, „Ciocănitoarea Woody”, „Chip şi Dale”, „Ursul Yogi” sau „Tom şi Jerry”.

Din câte mi-au povestit ai mei la „Sandy Bell” era show mare. Se lăsa cu bocete la final de fiecare episod. Cică plângeam în hohote după personajul principal, astfel încât ai mei mă păcăleau seara şi mă făceau să uit că se difuza atunci desenul. Îmi aduc şi acum aminte de melodiile de pe fundal, că în rest nu recunosc nimic =)). Una din aceste melodii o postez mai jos:

Un alt desen animat de care îmi aduc aminte eu, de data aceasta, este „Popeye Marinarul”. Nu exista zi în care să fie la televizor un episod şi eu să nu fiu în faţa ecranului savurând fiecare imagine. Logic că mama mă bătea la cap mereu cu spanacul lui, dar tot nu m-a convins să-l mănânc. Nici măcar acum nu îl consum cu plăcere, doar uneori, în salată :D.

Ultimul desen despre care voi scrie câteva cuvinte astăzi este „Sailor Moon”. Cred că orice fetiţă din generaţia mea a vrut să fie Sailor Moon, a fost îndrăgostită de Mascatul în frac şi şi-a dorit o pisicuţă ca Luna. Din toate acestea la mine s-a aplicat doar partea cu Mascatul în frac, pentru că mie îmi plăcea mai mult de Sailor Venus şi Sailor Mercury :D.

6 gânduri despre &8222;Despre copilăria mea II&8221;

  1. Adevarat! La Sandy Bell era cu adevarat show pentru ca plangeai dupa ea cand se termina episodul si nu intelegeai ca va reveni a doua zi. Parca te aud: „Unde a plecat Sandy Bell?”

Lasă un răspuns

