Un vis împlinit

De pe la 12-13 ani am avut un vis: să îl văd patinând live pe Evgeni Plushenko. Mă şi imaginam pe unul din acele patinoare imense, admirându-l din public pe ţarul gheţii. La 10 ani de atunci, se pare, că îmi voi îndeplini visul.

Deşi acum câţiva ani eram dezamăgită când Evgeni şi-a anunţat retragerea, anul acesta mi-a revenit speranţa când l-am văzut la Campionatul European (CE) de Patinaj Artistic, de la Sheffield, Marea Britanie. Când am auzit că se va retrage definitiv după Jocurile Olimpice de Iarnă din 2014, de la Sochi, Rusia am zis că fac tot posibilul să ajung acolo să-l văd. Însă căutând informaţii pe net, am aflat că, în aprilie, Evgeni va fi prezent în România, la „Kings on Ice 2012”.

Aşa că, profitând de ultima bursă pe semestrul I, mi-am luat bilet la evenimentul de pe 7 aprilie, de la Bucureşti. ÎMI VOI ÎNDEPLINI VISUL!🙂 Nu pot să vă spun cât sunt de încântată şi cât de bine mă simt când îmi dau seama că îmi voi vedea unul din idolii copilăriei şi că acel vis de puştoaică se va împlini datorită  efortului meu. It feels so good!😀

Şi ca să înţelegeţi de ce îmi place atât de mult Evgeni Plushenko, găsiţi mai jos programul scurt şi cel lung de la CE 2012, unde a câştigat medalia de aur. Enjoy!

 

5 gânduri despre &8222;Un vis împlinit&8221;

  1. Pingback: Unul din cele mai frumoase week-end-uri din viața mea :) « O singură datorie are omul: Să nu fie prost!

Lasă un răspuns

