Unde mă mai găsiţi

Cum vă spuneam într-un post anterior, am obţinut un internship pe Social Media la Icar Tours. Având în vedere acest lucru, începând de astăzi şi până pe la sfârşitul lui mai ne citim şi pe Blogul Icar Tours (aici am deja două postări), pe pagina de Facebook ICAR Tours, uneori şi pe site, dar şi pe VinLaIaşi.

Deocamdată sunt foarte entuzismată de acest post, de colegi şi de echipa Icar. Sunt multe proiecte frumoase deja schiţate, mai vin idei de la interni, iar eu întrevăd o colaborare tare frumoasă, doar e un Internship de 10😉

P.S.: Îmi cer de pe acum scuze dacă voi neglija blogul personal în următoarea perioadă, însă promit că nu îl voi abandona!😀

2 gânduri despre &8222;Unde mă mai găsiţi&8221;

  1. Se citeste printre randuri entuziasmul tau si in acelasi timp daruirea si placerea de a lucra intr-un asfel de mediu. Asadar, mult succes!
    I’ll be watching you on Icar Tours website! :-))

Lasă un răspuns

