Unul din cele mai frumoase week-end-uri din viața mea :)

Aşa cum v-am spus acum ceva timp aici,  pe 7 aprilie mi-am împlinit visul de a-l vedea patinând live pe Evgeni Plushenko. Nu pot descrie în cuvinte cum a fost la  Kings on Ice 2012”. Însă pot spune că a fost singurul spectacol la care am fost până acum la care nu am reuşit să fac fotografii pentru că am fost fascinată de ce se petrecea pe gheaţă şi nu am vrut să văd patinatorii prin intermediul obiectivului. Aşa că nu o să vedeţi pe aici decât poze din altă parte (detalii mai jos :D).

Singurul lucru care m-a dezamăgit a fost Patinoarul Mihai Flamaropol din Bucureşti. E dezolant să vezi cum arată acel loc, unde de-abia au loc sportivii să-şi facă încălzirea, dar să mai şi patineze… E păcat, pentru că aşa cum s-a putut vedea, patinajul artistic are mulţi fani în România, care ar vrea să se bucure mai des de astfel de spectacole şi chiar să se bucure de reuşitele patinatorilor români.

După acea seară specială a urmat o dimineaţă de milioane. Pe scurt, împreună cu sora mea şi cu o prietenă, Gina, am mers la Europa FM unde, după spusele lui, l-am lăsat fără cuvinte pe Teddy (Toader Păun).  I-am dus un cadou tare simpatic (un Teddy ceva mai mic). Cadoul a ajuns la o lună de la ziua lui, ce-i drept, dar distanţa dintre Iaşi şi Bucureşti justifică întârzierea😀

Momentan aşteptăm impresii de la surprinşi…o fi fost bine, o fi fost rău?! Vedem dacă ne mai primesc data viitoare când ajungem pe acolo ;))Acum că m-am liniştit puţin, că am terminat cu pozele şi mesajele, pot spune că a fost un weekend de milioane.

După ce că am reuşit să-l văd pe Evgeni Plushenko live, mi-au ieşit foarte bine şi surprizele pregătite împreună cu Gina şi Roxana. Simți o bucurie imensă când vezi oameni fericiți în jur şi ştii că asta ţi se datorează puţin şi ție. Nu l-am uitat nici pe Florin Badea, care a fost sărbătoritul zilei. Şi pentru el am avut ceva pregătit, dar i-am şi cântat în direct „La mulţi ani!”, la indicaţiile maestrului de ceremonii Teddy. Sper că ascultătorii nu s-au supărat foarte tare pe noi pentru că nu prea avem voce ;))

P.S. 1: Am observat că medalia primită de la mine anul trecut, prin august, stă la loc de cinste în studioul Europa FM, fapt pentru care trebuie să-i mulțumesc lui George Zafiu.

P.S. 2: Am reuşit să ajung şi la Muzeul Naţional de Istorie Naturală Grigore Antipa. Dacă voi avea timp, poate voi scrie separat despre vizita de acolo. Până atunci, vă spun doar că nu trebuie să-l rataţi!!!

Un gând despre &8222;Unul din cele mai frumoase week-end-uri din viața mea :)&8221;

Lasă un răspuns

