Brenciu, Horia Brenciu!!!

Încă nu mi-am revenit după seara trecută. Ce am făcut aseară? Am fost la concertul lui Horiaaaaa Brenciuuuuu de la Iaşi. A fost un spectacol senzaţional în care am descoperit nu doar un artist deosebit, ci şi un om special, care cântă înconjurat de alţi oameni minunaţi, ce formează HB Orchestra. Vreau să-i amintesc şi pe ceilalţi artişti care m-au impresionat: Irina Tănase (invitata specială, fostă concurentă la „Vocea României”), Cristian Creţu (chitară electrică şi acustică), Horaţiu Boşca (trompetă), Harvis Cuni Padron (trompetă), Andreea Miclici (front and backing vocal), Eduard Nicolae (pian, keyboard), Marius Văduva (vioară, keyboard, pian), Sergiu Berindei (tobe), Iulian Corlateanu (chitară bass), Cristian Mihale (trombon) și Lorin Lepădatu (saxofon).

Nu doar Brenciu a făcut doar ce i-a spus inima pe scenă, ci şi publicul din sală. Am avut parte de o seară superbă, am râs cum nu am mai făcut-o de mult, m-am relaxat, m-am distrat de minune. Şi pentru toate astea le mulţumesc lui Horia şi echipei lui! Îi mai aștept la Iași și sper să pot ajunge la concertul din noiembrie, de la Sala Palatului.

Mai jos sunt câteva fotografii realizate aseară. Mai multe găsiți pe pagina mea de FB. 😉

Lasă un răspuns

