Piese favorite din a doua semifinală Eurovision 2012

După ce v-am vorbit de piesele preferate din prima semifinală aici, acum vreau să vă arăt melodiile care „îmi fac cu ochiul” din a doua semifinală de la Baku, Azerbaijan, ce va avea loc mâine, 24 mai, de la ora 22.00.

Dacă în prima semifinală piesele au fost bune, dar nu cine știe ce, acum sunt muuulte apariții de excepție, cu melodii pe măsură. De data asta sper ca toți cei de mai jos să meargă în finală (am ales doar piesele pe care le ascult zilnic de când le-am descoperit :D).

1. Belarus – Litesound – „We Are The Heroes”

2. Bulgaria – Sofi Marinova – „Love Unlimited”

3. Georgia – Anri Jokhadze – „I’m A Joker”

4. Malta – Kurt Calleja – „This is the night”

5. Norvegia – Tooji – „Stay” – presimt că piesa asta va prinde foooarte bine la public 😉

6. Serbia – Željko Joksimović – „Nije Ljubav Stvar” – deși nu am înțeles nimic din versuri, piesa asta are ceva ce mă atrage 😀

7. Suedia – Loreen – „Euphoria” – din câte am observat, una din favoritele publicului din toată Europa

8. Ucraina – Gaitana – „Be My Guest” – eu zic că Gaitana e surpriza plăcută din această semifinală

Voi ce ziceți de aceste piese? Merită sau nu în finală?


Un gând despre &8222;Piese favorite din a doua semifinală Eurovision 2012&8221;

  1. Pingback: Vine și finala Eurovision 2012 « O singură datorie are omul: Să nu fie prost!

Lasă un răspuns

