Obsesii

Nu, nu e vorba de obsesiile mele, dar poate fi, de ce nu?!…

De fapt, sunt încă sub vraja spectacolului de aseară,  „Obsesii”, ce face parte din cadrul Turneului Stradivarius, spectacol pe care l-am așteptat de când s-a terminat cel de anul trecut („Capriciile lui Paganini„).

Să spun că a fost sublim, că a fost ceva cu totul deosebit, că m-am încărcat cu energie pentru o bună perioadă de timp, că de-abia aștept următorul spectacol marca Alexandru Tomescu?

Bine, am spus, însă cred că toate aceste cuvinte au fost și sunt de prisos pentru că doar dacă sunteți în sală și ascultați acordurile viorii Stradivarius, ce și-a recăpătat lumina prin intermediul lui Alexandru Tomescu, și îi admirați pe artiștii Ana Pepine şi Paul Cimpoieru puteți înțelege ce stare am eu și cred că au avut toți cei prezenți ieri la spectacol…

Nu mai am de adăugat decât că îi aștept cât mai repede înapoi la Iași ca să ne bucure cu talentul și dăruirea lor. Nu trebuie să ratați astfel de evenimente, pentru că vă veți umple sufletul de bucurie!

P.S.: Felicitări pentru organizare și pentru „Jurnalul de sală”, realizat într-un mod cu totul și cu totul special.

Lasă un răspuns

