Obsesia lunii iunie

De mult nu am mai găsit/auzit o piesă care să mă facă să spun că e o „obsesie” (în sensul bun al termenului :D). Dar iată că luna aceasta am avut parte de o surpriză. Am descoperit o astfel de melodie, „Nu mă opri” a celor de la Les Elephants Bizarres.

Prima dată am ascultat-o în cadrul emisiunii „Lumea Europa FM„, iar de atunci nu îmi mai dă pace ;)) Vă mai spun că săptămâna aceasta e new-entry în „Europa Top Hit” şi vă arăt videoclipul, care, după umila mea părere, nu e cine ştie ce (pe lângă piesă).

Vouă vă place „Nu mă opri”?

Lasă un răspuns

