O stea

Ştiu că am promis (şi cititorilor şi mie) că voi scrie despre anumite teme, ştiu, ştiu. Dar până mă adun puţin şi îmi stabilesc un program clar al activităţilor nu m-am putut abţine să nu vă arăt şi vouă ce piesă mă fascinează de câteva zile încoace.

E vorba de o melodie a băieţilor de la Deepcentral, „O stea”.  Nu e o piesă de club cum poate credeţi, ci de una de suflet, una pe care pot să o ascult iar şi iar fără să mă plictisesc.

Ei, cum vi se pare? Nu-i aşa că se poate şi cu versuri lipsite de onomatopee?!😀

Un gând despre &8222;O stea&8221;

  1. Pingback: Toamna se numără piesele bune « O singură datorie are omul: Să nu fie prost!

Lasă un răspuns

