Toamna se numără piesele bune

Nu ştiu cum se face dar în această toamnă au apărut o mulţime de melodii noi, ca ciupercile după ploaie (vară)😀. Ceea ce mă surprinde însă e faptul că acestea sunt şi bune, după umila mea părere.

Fiecare piesă are ceva deosebit, ceva aparte şi cred că acel ceva era de mult aşteptat la noi. Ne cam săturasem ca toate melodiile să semene între ele. Eu cel puţin eram suprasaturată. ;))

V-am mai vorbit de unele piese noi care îmi plac la nebunie (Train – “Drive By”, Loredana feat. Cabron – „Apa” şi Deepcentral – “O stea”). De data aceasta  am ales din această „explozie” de melodii de care spuneam, şase pe care să le postez aici.

Prima piesă este cea a formaţiei mele de suflet, Direcţia 5 – „Ce mai faci”.

Următoarea e a unui nou intrat pe piaţa muzicală de la noi, Andrei Leonte – „Te iubesc cât 2”. Andrei este câştigătorul X Factor de anul trecut. (Trebuie să recunosc că ce m-a cucerit în primul rând la această melodie este accentul cu care cântă ieşeanul meu. :D)

A treia piesă pe care am ales-o este realizată în urma unei colaborări inedite dintre Ştefan Bănică Jr. şi Marius Moga – „Ce e dragostea?” Recunosc că a început să îmi placă din ce în ce mai mult pe măsură ce am tot auzit-o la radio.

Continui cu o altă melodie specială, care, la fel ca şi anterioara, îmi place mai mult acum decât cu câteva săptămâni în urmă, când am ascultat-o prima dată. Este vorba de piesa Monicăi Anghel – „Bad Love Story”.

A cincea alegere este poate cea mai specială datorită mesajului transmis. Cu siguranţă aţi auzit deja de „Cai verzi pe pereţi” – Smiley & Alex Velea feat. Don Baxter.

Şi ca să nu mă acuzaţi de discriminare pozitivă, în final m-am oprit şi la doi artişti străini, Enrique Iglesias ft. Sammy Adams – „Finally Found You”.

Cam asta ascult eu non-stop zilele acestea. Voi ce preferinţe aveţi?

2 gânduri despre &8222;Toamna se numără piesele bune&8221;

  1. Toamna asta am si eu niste melodii care imi plac:
    Imagine Dragons – Radioactive

    Linkin Park – Castle of Glass

    Muse – Supremacy

    • Mulţumesc pentru recomandări! Sună bine toate, dar cel mai mult îmi place Linkin Park – „Castle of Glass”. A intrat în topul meu🙂

Lasă un răspuns

