La mulți ani!

Mai e puțin și vine. Vine Anul Nou, 2013. Sper să fie un an foarte bun pentru că eu îl voi întâmpina într-un cadru drag mie, la Durău.

Nu îmi place să fac planuri pe timp îndelungat (pentru mine un an întreg intră în această categorie :D), dar pot spune că pentru 2013 mi-am propus să muncesc mult și să încerc să-mi satisfac micile plăceri. Sper să-mi iasă.

Vă urez și vouă un An Nou așa cum meritați, cu multe bucurii, împliniri și zâmbete de milioane! Să ne citim sănătoși în 2013!

La multi ani!

Sursa foto: felicitari.kudika.ro

Lasă un răspuns

