Am şi eu un vis

Am şi eu un vis…bine, de fapt am mai multe, dar unul e mare, mare şi mă urmăreşte de mult timp. Încă nu am reuşit şă mi-l îndeplinesc, dar încă mai sper. Poate până acum nu îmi doream atât de mult să devină realitate, poate că nu mă gândeam destul de mult la el, poate că am considerat că e prea mult pentru mine sau că nu pot face asta bine sau poate pur şi simplu nu a fost şi nu este încă momentul.

Descoperă!Poate dacă vorbesc despre el, dacă îl amintesc aici se va împlini. Eu aşa cred 😀 Aşadar să scriu odată despre ce e vorba: visez să străbat România în lung şi-n lat, să-i descopăr fiecare colţişor, să mă bucur de fiecare om pe care îl întâlnesc şi care îmi va spune povestea sa, să imortalizez fiecare floare, animal, faţă zâmbitoare sau tristă, fiecare clipocit de apă şi să fac cunoscute aceste minuni şi altora. (Dacă după România urmează  alte ţări, nu mă deranjează).

Visez să plec dimineaţa de acasă fără a avea o ţintă precisă, să iau primul tren care pleacă din gară, să iau o carte bună cu mine, hârtie, pix, un reportofon şi o cameră foto şi să cobor acolo unde îmi va spune inima pentru a face mici sau mari descoperiri. Şi să fac asta în fiecare zi.

Gata, am scris… Acum nu ştiu dacă visul meu e mic sau mare, realizabil sau nu, dacă îmi trebuie mai mult curaj sau e de ajuns cel pe care îl am acum sau dacă trebuie să aştept să apară cineva care să mă ajute să mi-l împlinesc sau totul depinde de mine. Nu ştiu. Dar cred cu tărie că dacă voi citi zilnic aceste rânduri scrise aici, visul meu cel mare va deveni relitate într-o zi, realitatea mea.

2 gânduri despre &8222;Am şi eu un vis&8221;

  1. Frumos scris! Si eu mi-am propus sa-mi indeplinesc un astfel de vis, doar ca l-am esalonat in transe: anul asta vreau sa descopar fiecare coltisor din Dobrogea, cu bicicleta si/sau cu masina. La anul poate Apusenii. Bafta si urmeaza-ti visul 😉

    • Mulţumesc! Baftă multă şi ţie!
      P.S.: Prin Dobrogea am fost puţin, însă în Apuseni am trecut doar o dată, fugitiv. Sper să ajung cât mai repede pe acolo şi să nu mă grăbesc să plec 😀

Lasă un răspuns

